וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: בגלל דליפה - נהר בקולורדו נצבע צהוב

8.8.2015 / 13:42

צוותים ממשלתיים שעסקו בפינוי מכרה זהב גרמו בטעות לדליפת מיליוני ליטרים של שפכים היישר לנהר קולורדו שבארה"ב. גורמים רשמיים אמרו כי הדליפה לא תשפיע על מי השתייה באזור, אך המליצו לבעלי כלבים למנוע מהם גישה למים זורמים

צילום: רויטרס עריכה: מתן חדד

אסון טבע בקולורדו: צוותים ממשלתיים, שעסקו בפינוי מכרה הזהב "גולד קינג" במדינה שבארצות הברית, גרמו השבוע בטעות לדליפת מיליוני ליטרים של שפכים, היישר לנהר הקולורדו המפורסם. כתוצאה מכך, הנהר כולו נצבע צהוב, בשל הרכב חומרי השפכים שזרמו בו.

המשרד האמריקני להגנת הסביבה אמר כי הצוות שהיה במכרה עבד עם ציוד הנדסי כבד כשהחומרים דלפו בטעות ונשטפו לכיוון קניון סמנט. גורמים רשמיים אמרו כי הדליפה לא תשפיע על מי השתייה של התושבים באזור. עם זאת, חיות בשמורה נמצאות כעת בסכנה נוכח הזרימה המזיקה. הרשויות המליצו לבעלי כלבים וחיות אחרות למנוע מהן גישה למים זורמים.

אלפי קוב שפכים ממכרה זהב דלפו לנהר בצפון קולורדו. צילום מסך
נהר קולורדו המזוהם, השבוע/צילום מסך

"הפרויקט נועד לשאוב מים מהמכרה, ולהפחית את דליפת המתכות מהמכרה החוצה", הסביר דובר המשרד. התוצאה של התאונה, כאמור, גרמה בדיוק לדבר שאותו ניסו למנוע.

בארצות הברית לא יודעים לומר כמה זמן ייקח לזיהום להתפוגג, והזהירו כי גם בהמשך, לאחר שקיעת החומרים - תחתית הנהר עלולה להפוך למסוכנת נוכח החומרים שדלפו. המשרד הוסיף כי ייקח בימים הקרובים דגימות מתחתית הנהר כדי להעריך את הנזק, ויפעל למנוע דליפה של שאריות שפכים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אלפי קוב שפכים ממכרה זהב דלפו לנהר בצפון קולורדו. רויטרס, צילום מסך
אלפי קוב שפכים ממכרה זהב דלפו לנהר בצפון קולורדו/צילום מסך, רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • קולורדו
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully