וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שריפה פרצה בבית חולים סיעודי בנשר; מטופלים פונו מחשש לחייהם

הדליקה בבית החולים פרצה בקומת המונשמים מסיבה לא ברורה. ארבעה מעובדי הצוות הסיעודי נפגעו קל משאיפת עשן. בראשון לציון השתוללה שריפה בארבעה מוקדים בבניין רכבת במרכז העיר והמשטרה חושדת כי מדובר בהצתה. אין נפגעים

שריפה בבית אבות "בית בלב" בנשר, 7 באוגוסט 2015. כיבוי והצלה ארצי, מערכת וואלה! NEWS
בית החולים הסיעודי "בית בלב" בנשר, הערב/מערכת וואלה! NEWS, כיבוי והצלה ארצי

שתי שריפות פרצו הערב (שישי) בבניינים מאוכלסים ברחבי הארץ, אחת בנשר והשנייה בראשון לציון. כוחות הכיבוי נאלצו לפנות את הדיירים ממוקדי השריפה משום שהיה חשש לחייהם לו היו נשארים במקום. כמו כן, בשני המקרים עדיין לא ידועה סיבת השריפה בוודאות.

השריפה בנשר פרצה בקומת המונשמים בבית החולים הסיעודי "בית בלב". לוחמי האש מתחנה אזורית חיפה שהגיעו למקום פינו את החולים מהקומה ופעלו לשחרור העשן שהצטבר בחלל הקומה. מהמקום פונו ארבעה נפגעים מהצוות הסיעודי כשמצבם מוגדר קל. הנפגעים שאפו עשן תוך כדי פעולות הטיפול והשינוע במוסד והם פונו לבית החולים רמב"ם. טרם התבררה סיבת השריפה.

שריפה ברחוב נורדאו בראשון לציון, 7 באוגוסט 2015. אבי אשכנזי, מערכת וואלה! NEWS
עץ דקל עולה באש באחד ממוקדי השריפה בראשון לציון/מערכת וואלה! NEWS, אבי אשכנזי

סמוך לאותה שעה פרצה בראשון לציון שריפה בארעה מוקדים שונים בבניין רכבת בן שלוש קומות. לאור אופי השריפה, כוחות הכיבוי מעריכים כי מדובר בהצתה. לדברי מפקד שירותי הכיבוי בראשון לציון, טפסר-משנה משה כהן, "האש אחזה בעצי דקל הסמוכים לבנייני המגורים בארבעה מוקדים שונים, ולכן אנחנו מעריכים כי מדובר במעשה הצתה שגרם לפגיעה קשה". לדבריו, "כמה בתים ניזוקו כתוצאה מהאש ואנחנו מנסים לאמוד כרגע את אומדן הנזק שנגרם". אחת הסברות הן שמדובר בפירומן שהצית את עצי הדקל הסמוכים לבניין, הידועים כעצים המועדפים על פירומנים.

במקום פעלו חמישה צוותי כיבוי, ארבעה אמבולנסים וניידות טיפול נמרץ של מד"א, זאת לצד כוחות גדולים של משטרה. למקום הגיע גם ראש עיריית ראשון לציון, דב צור, שאמר כי סביר להניח שמדובר בהצתה. "אנחנו רואים את נקודות האש שמקיפות את הבניינים, ונראה שמישהו פה פעל והצית אש".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שריפה ברחוב נורדאו בראשון לציון, 7 באוגוסט 2015. אבי אשכנזי, מערכת וואלה! NEWS
שריפה ברחוב נורדאו בראשון לציון, 7 באוגוסט 2015/מערכת וואלה! NEWS, אבי אשכנזי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully