וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: לוויין מרוחק הצליח לתפוס את "הצד האפל" של הירח

6.8.2015 / 20:59

חדשות החוץ בדקה. מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה!NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה

מערכת וואלה!

נשיא ארצות הברית ברק אובמה נשא אתמול נאום לאומה, שבו הגן על הסכם הגרעין עם איראן. אובמה, שאמר את הדברים באוניברסיטת וושינגטון, טען כי פרט לממשלת ישראל, כל העולם תומך בעסקת וינה.

במצרים נחנכה היום תעלת סואץ החדשה בהשתתפותם של מנהיגים מכל רחבי העולם. עלות כריית התעלה נאמדת ביותר משמונה מיליארד דולרים ובנייתה הסתיימה תוך שנה בתקווה שהיא תביא לשיפור הכלכלה המצרית המקרטעת.

באי ראוניון שבאוקיינוס ההודי נמצאו עוד שברי מטוס שעשויים להיות שייכים למטוס המלזי שהתרסק לפני יותר משנה. זאת אחרי שאתמול הכריז ראש ממשלת מלזיה כי כנף המטוס, שנשטפה לאי בשבוע שעבר, היא אכן חלק מטיסת MH370 של "מלזיה איירליינס", שנעלמה בנסיבות מסתוריות.

לוויין מרוחק הצליח לתפוס את "הצד האפל של הירח" – הרגע שבו הירח חולף על פני כדור הארץ במהלך סיבובו. התמונות הנדירות, שנערכו כסרטון, צולמו ממרחק של כמיליון ושש מאות אלף קילומטרים והוקלטו במשך חמש שעות.

ומעט ממזג האוויר בעולם: ביפן נסגרו היום תשעה חופים צפונית לטוקיו, לאחר הופעתם של שני כרישים באזור. זן הכרישים הזה אמנם נחשב לא תוקפני, אולם הרשויות הזהירו את התושבים שלא להיכנס למים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully