וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף לתעלומת היונים הוורודות שהפתיעו את תושבי אנגליה

7.8.2015 / 8:48

תושבי הממלכה לא האמינו למראה עיניהם כשעדר של ציפורים ורודות חג בשמים בשבועות האחרונים. אחרי שניסו להבין ללא הצלחה מהו פשר הצבע המשונה שלהן - עכשיו יש מי ששם סוף לתעלומה הגדולה הזאת

תיעוד של יונה ורודה/יוטיוב

לא, אתם לא עיוורי צבעים. היונים שבסרטון הן לגמרי ורודות ויעידו על כך תושבי אנגליה, שהבחינו בהן מקרוב בשבועות האחרונים ותהו גם הם מהו פשר צבען המיוחד. אחרי שעלתה ספקולציה לא הגיונית במיוחד שמדובר בציפור הנדירה "קולומבה מיירי" - שבכלל חיה במאוריציוס שבאפריקה, כ-9 אלף קילומטרים הרחק מאנגליה - נמצא עכשיו פתרון הרבה יותר הגיוני לתעלומה: מתברר שהיונים האלה צבועות. ידענו שאסור לסמוך עליהן.

חובב הציפורים שר סינג בן ה-39 הודה השבוע שהוא זה שצבע את היונים שלו בצבע ורוד - וזאת כדי להדוף טורפים. אה, ברור. סינג, נשוי ואב לשניים מבריסטול, מחזיק ברשותו 100 יונים הנמצאים בשני כלובים גדולים בגן שלו - ומודה שלא היה לו מושג שהצבע מזיק להן. "אני צובע אותן כדי שהבזים יתבלבלו. הם רואים צבעים, אבל את הוורוד הם לא רואים כל כך טוב", הוא הסביר ל-Daily Mail, "לא ידעתי שהצבעים מזיקים להן ולכן לא אעשה זאת שוב. עכשיו אני מנסה להוריד מהן את הצבע. זה יורד לאט. לא אעשה זאת שוב לעולם. אני ממש מצטער שצבעתי אותן, זו הייתה טעות".

תיעוד של יונה ורודה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הכי שיק. הסוף לתעלומת היונים הוורודות/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

סינג מספר שהוא בחר לקנות ציפורי טיפלר כי הן פשוט זולות יותר מכל ציפור אחרת. הטיפלר שיכת למשפחת יוני הבית ומסוגלת לעוף על 22 שעות ללא הפסקה. למקרה שעדיין לא השתכנעתם שלסינג לא היו כוונות רעות בהחלטה לצבוע את המסכנות בוורוד, דעו שהוא דואג להן ולוקח אותן לוטרינר כשהן נעשות חולות. "אני דואג להן מאוד. אני נותן להן לצאת בסופי שבוע והן תמיד חוזרות. הן עפות לכמה שעות וחוזרות. לפעמים הן חוזרות פצועות ואני מטפל בהן. אין לי מושג איך הן נפצעות".

ויקטוריה אליס בת ה-40 הייתה מאלה שסירבו להאמין לסיפור המופרך - עד שראתה אותן במו עיניה כשהן נחתו על גג ביתה בבריסטול, "הבן שלי ראה אותן לפני כמה ימים ולא לקחתי את דבריו ברצינות. גם כשבעלי ראה אותן סירבתי להאמין. האמנתי רק כשראיתי אותן בעצמי".

עוד באותו נושא

מה עשה הינשוף הקטן שפגש שוטרת והפך אותו לכוכב? כלום

לכתבה המלאה
הסוף לתעלומת היונים הוורודות?. SWNS.CON, צילום מסך
ורוד זה השחור החדש/צילום מסך, SWNS.CON

דוברת הארגון למניעת התעללות בבעלי חיים, קלי ריידינגס, טוענת שצביעת היונים הייתה מיותרת לחלוטין, "צביעת יונים יכולה לגרום לתגובות אלרגיות קשות ולפגוע ביכולתן של היונים לתקשר עם בעלי חיים אחרים - מה שהופך אותן לפגיעות יותר ולנגישות יותר עבור טורפים. מה גם שהצבע רעיל למאכל". אוקיי אוקיי, השתכנענו. מבטיחים שלא נצבע יותר יונים לעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully