וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריבלין לוואלה! NEWS: "לא מפחד, יודע מה עשיתי למען המדינה"

דב גיל-הר

5.8.2015 / 6:43

בריאיון התייחס הנשיא להסתה הפרועה נגדו, מאז גינה את הטרור היהודי בדומא. "הם בטוחים שהחושב אחרת הוא אויב העם. טרור זה טרור, וכשאתה קורא לקיצונים 'שוליים' - אתה חוטא". מחר, בריאיון המלא: על הסכם הגרעין, היחסים עם נתניהו ואהבת נעוריו - בית"ר ירושלים

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: מתן חדד

"השמצות בפייסבוק יכולות להעליב ברמה האישית, אבל אני לא מפחד מהן", כך אומר נשיא המדינה ראובן ריבלין, בריאיון מיוחד לוואלה! NEWS, שיפורסם מחר (שישי) במלואו. ריבלין התייחס להסתה ברשת נגדו, מאז שגינה את הטרור היהודי בכפר דומא - מה שגרר מתקפה חריפה כלפיו שבשיאה הוצג בתמונה חבוש בכאפיה. "אני יודע מי אלה המשמיצים, הם אלה שבטוחים שכל מי שלא מסכים איתם הוא אויב העם. אני יודע מי אני ומה עשיתי למען ארצי ולמען עמי", אמר הנשיא.

נשיא המדינה ראובן ריבלין עם דב גילהר, אוגוסט 2015. ראובן קסטרו
"אני יודע מה עשיתי למען ארצי ולמען עמי". ריבלין עם דב גיל-הר/ראובן קסטרו

בריאיון התייחס ריבלין לשני פשעי השנאה שהסעירו את המדינה בשבוע החולף - רצח הנערה שירה בנקי במצעד הגאווה בירושלים, ואותו פיגוע בדומא, שבו נשרף למוות עלי דוואבשה בן השנה וחצי. "פעמים רבות, כאשר אתה בגינה מטופחת ולא נותן דעתך לעשבים שוטים - הערוגה כולה הופכת לטבע משתולל", הוא אומר בכאב. "אם אתה קורא לזה שוליים - אתה חוטא להקמת המדינה, שבתוכה אנו מאפשרים התנכלות לאזרחים - לאלה שאינם יהודים, ערבים, נוצרים או מוסלמים. במצב כזה אנחנו יכולים לאבד הכול", הוסיף. לדבריו, "במקום שבו הורגים ילדים ומתירים את דמו של האחר - צריך לטפל מיד. טרור הוא טרור - בין אם הוא ערבי או יהודי, הוא תמיד מגיע מתוך גישות פונדמנטליסטיות".

בריאיון המלא של נשיא המדינה למגיש וואלה! NEWS, דב גיל-הר, הוא מתייחס להסכם הגרעין שנחתם עם איראן, היחסים עם ארצות הברית, יחסיו האישיים עם נתניהו, התקווה לממשלת אחדות וגם על אהבת נעוריו, בית"ר ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully