וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה | אחרי 26 שנים: גילו שהוחלפו בבית החולים

4.8.2015 / 16:08

לפני 26 שנים נולדו בעיר קטנה באיטליה שתי בנות בהפרש של 11 דקות אחת מהשנייה. טעות קריטית של אחות בבית החולים, שינתה את חייהן לנצח. סיפור בדקה - הסיפורים הכי מעניינים

מערכת וואלה!

לפני 26 שנים נולדו בהפרש של 11 דקות בלבד אחת מהשנייה שתי תינוקות בבית החולים בעיר פאגליה שבאיטליה. השתיים נמסרו לאימהותיהן המאושרות והמשיכו כל אחת במסלול חייה. עד שיום אחד, לפני שנתיים, הכל השתנה כשהשתיים גילו שבבית החולים עשו טעות והחליפו ביניהן.

לורנה ואנטונלה גדלו במרחק של שני מיילים בלבד אחת מהשנייה בעיר טריני-טאפולי, אבל מבחינת נסיבות החיים שלהן, הן באותה מידה יכלו לגור בשתי יבשות נפרדות. בעוד שללורנה הייתה ילדות נפלאה בחיקה של משפחה אוהבת, לאנטונלה הייתה ילדות קשה והיא נמסרה בשלב מסוים לאימוץ.

את עניין ההחלפה גילו הוריה של לורנה ממש במקרה כשהבחינו בתמונה של אנטונלה בפייסבוק. אימה של לורנה טענה שאנטונלה דומה לה, ולאחר בדיקות גנטיות, התברר כי היא אכן בתה. הוריה של לורנה גילו את האמת לשתי הבנות שהיו בהלם מכל הסיפור והתקשו להתמודד עם המצב המשפחתי החדש. עכשיו, תובעות המשפחות את בית החולים, בניסיון להתחיל לשקם את חייהן.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully