וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוזלה דרמטית בתעריפי התחבורה הציבורית בנסיעות בינעירוניות

4.8.2015 / 14:28

השר ישראל כץ הכריז על רפורמה שלפיה תעריפי מנויי חופשי-חודשי בגוש דן, ירושלים, חיפה ובאר שבע יכללו את כלל אמצעי התחבורה ויקוצצו עד 40%. כך, למשל, כרטיס משולב לרכבת ואוטובוסים בקו תל אביב-רחובות יעלה 286 שקלים

צילום: אבי כהן, יותם רונן, שי מכלוף, עריכה: ניר חן

שר התחבורה ישראל כץ הודיע היום (שלישי) על רפורמה בתעריפי התחבורה הציבורית, על רקע תחילת העבודות על הרכבת הקלה בגוש דן. לפי הצעתו, מחירי המנויים חופשי-חודשי ירדו בעשרות אחוזים.

לפי ההצעה, הנוסעים יוכלו לנסוע ללא הגבלה בכל אמצעי התחבורה הציבורית - אוטובוסים, רכבת ישראל, הרכבת הקלה והמטרונית - בכל אזור המטרופולין, במשך 90 דקות, במחיר נסיעה אחת, וללא כל תוספת תשלום. הרפורמה כוללת את כל המטרופולינים הגדולים בישראל: גוש דן, ירושלים, חיפה ובאר שבע.

לקריאה נוספת:
רגע לפני הכאוס: כל מה שצריך לדעת על עבודות הרכבת הקלה
מכונית, אוטובוס או שאטל: בדקנו מהי הדרך המהירה להגיע לתל אביב
בשל הפרסום בוואלה! NEWS: כלבים גדולים יוכלו לעלות לאוטובוסים

אוטובוס אגד. ניר בן טובים
הנחות של עשרות אחוזים בתעריפי התחבורה הציבורית/ניר בן טובים

כך לדוגמה, כרטיס חופשי-חודשי משולב, לאוטובוסים ולרכבת, באזור המטרופולין שבין תל אביב לראשון לציון, יעלה 252 שקלים. זאת, לעומת 400 שקלים כיום - הוזלה של 37%. באזור שבין תל אביב לרחובות, יעלה כרטיס חופשי-חודשי 286 שקלים במקום 491 שקלים כיום, הוזלה של 42%. באזור שבין תל אביב לאשדוד, יופחת מחיר המנוי ל-351 שקלים, לעומת 574 שקלים כיום, הוזלה של 39%.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הנחות נוספות: כרטיס חופשי-חודשי משולב לאוטובוסים ולרכבת בין נתניה לתל אביב יעלה 351 שקלים, לעומת 491 שקלים כיום – הוזלה של 30%. כרטיס משולב בין מודיעין לתל אביב, יעלה 351 שקלים לעומת 574 שקלים כיום - הוזלה של כ-40%, וכרטיס משולב בין תל אביב ללוד ורמלה יעלה 252 שקלים לעומת 399 שקלים כיום - הוזלה של 35%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully