וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שערורייה בבריטניה: ראש ממשלה לשעבר נחשד באונס של ילד

גבר בן 65 סיפר כי אדוארד הית', שמת לפני עשור וכיהן בתפקיד בשנות ה-70, אסף אותו לדירתו כשהיה בן 12 ואז קיים עמו יחסי מין. עדותו מצטרפת לחקירה נוספת בנושא, שלפיה טויחו תלונות נגד הית' בגין מעשים דומים

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

ראש ממשלת בריטניה לשעבר אדוארד הית' חשוד בכך שאנס ילד בן 12 לאחר שאסף אותו מהכביש בזמן שהיה בדרכו לביתו - כך דווח אתמול (שני) בדיילי מייל הבריטי. לפי הדיווח, הקורבן, גבר בן 65, סיפר כי המקרה אירע ב-1961 בכביש בצפון מחוז קנת', אז לדבריו האט ראש הממשלה לשעבר, שמת לפני עשור, את כלי רכבו ושאל אותו אם הוא מעוניין לבוא לדירתו בבירה לונדון.

לדבריו, חודשיים לאחר שהתבצעה התקיפה לכאורה, הוא התלונן על כך לרשויות שדחו אותו וטענו כי הוא "שקרן" שסיפר "פנטזיות". רק ארבע שנים אחר כך, סיפר, הוא זיהה כי מדובר בהית' כשראה תמונה שלו מתלוצץ יחד עם ראש הממשלה לשעבר מרגרט תאצ'ר וחבר המפלגה השמרנית הורנסבי סמית'.

עוד ידיעות מהעולם
חרף הביקורת העולמית, פקיסטן הוציאה להורג רוצח "קטין"
איראן: עיתון שמרני שביקר את הסכם הגרעין נאסר להפצה
התכנית השאפנית של אובמה למלחמה בהתחממות הגלובלית

ראש ממשלת בריטניה לשעבר אדוארד הית', 2012. רויטרס
כיהן בתפקיד במשך ארבע שנים. ראש הממשלה לשעבר הית'/רויטרס

הגבר, שלא חשף את שמו, טען כי הוא נוצל מינית על ידי אביו וחבריו הפדופילים וכי לאחר התקיפה של ראש הממשלה הא שקע בדיכאון עמוק והפך לאדם בודד. הוא סיפר כי כשהגיע לדירתו של הית', שבאותה תקופה היה כוכב עולה בפוליטיקה הבריטית, הוא הציע לו תה וכריכים. לאחר מכן, טען, ראש הממשלה לעתיד שאל אותו אם אכפת לו "לחלוק מיטה" - ואז קיים עמו יחסי מין.

הגבר דיבר לאחר שנחשף כי המשטרה בודקת שערורייה אחרת שנקשרה בשמו של הית', שלפיה טויחה חקירה אחרת נגד ראש הממשלה לשעבר בגין מעשים דומים שביצע בשנות ה-90. המשטרה הודיעה אתמול כי היא תפתח בחקירה בנושא, לאחר שהוגשה תלונה במחוז וילטשייר שבדרום-מערב אנגליה, שם התגורר הית' במשך רוב חייו.

הית' היה ראש הממשלה בין השנים 1970 ו-1974 ומנהיג המפלגה השמרנית בין 1965 עד 1975, אז הפסיד לתאצ'ר. הית' הלך לעולמו ב-2005, בגיל 89.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully