וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתן תובע את כלתו על הטראומה שקיבל כשראה אותה לראשונה ללא איפור

5.8.2015 / 12:23

החתן האלג'ירי תובע את כלתו הטריה כשבבוקר שלאחר חתונתם גילה איך היא נראית בלי מייקאפ - והמציאות לטענתו קשה מנשוא. עכשיו הוא דורש ממנה פיצוי בסך 20 אלף דולר על הטראומה הנפשית שחווה

nikkietutorials

בסרטון: הבחורה שאיפרה רק חצי מפניה ועוררה סערה ברשת

האיפור נועד לעזור לנשים להיראות טוב יותר - אך מתברר שלכלה אחת האיפור עזר להיראות ממש טוב יותר, אפילו שינה אותה לחלוטין - לפחות כך טוען החתן שקיבל "טראומה" כפי שהוא מכנה זאת - לאחר שראה אותה לראשונה ללא איפור.

על פי דיווחים שהגיעו מאלג'יריה, שם גם נערכה חתונתם, הכלה נהגה להתאפר והסתירה את "פניה האמיתיות" עד אחרי יום נישואיהם - כשבבוקר התעורר החתן והופתע לגלות איך נראית אישתו מאחורי הררי המייקאפ. הוא הופתע עד כדי כך שהוא סירב להאמין שזאת אישתו וחשב שזו גנבת שפרצה לדירתם. כעת הוא תובע אותה על הונאה, בטענה שהסתירה זאת במכוון כדי להינשא לו לפני שיגלה את פרצופה האמיתי.

כלה עם משקפי ראיה. ShutterStock
הלך לישון לצד אשתו והתעורר לצד "אישה אחרת"/ShutterStock

"החתן אמר לשופט שהוא לא זיהה את אשתו לאחר שהורידה את האיפור מפניה. הוא טוען שהיא הטעתה אותו במכוון כי היא תמיד נהגה להסתובב עם איפור לפני חתונתם", סיפר מקור מבית המשפט לחדשות Emirates 247, "הוא אמר שהיא הייתה מאוד יפה ומושכת לפני שנישאו, אך כשהוא התעורר בבוקר וגילה שהיא הורידה את האיפור מהפנים שלה - הוא נבהל ולא יכול היה להתמודד עם זה". כעת החתן דורש פיצוי של 20 אלף דולר על הטראומה הנפשית הקשה שעבר. למזלנו הוא לא ראה אותנו בלי איפור - אז גם טיפול פסיכולוגי עמוק לא היה עוזר לו.

עוד באותו נושא

החתן ניסה להתאבד לאחר שפגש לראשונה את "כלתו המכוערת"

לכתבה המלאה

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully