וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר ישראלי מירושלים נעדר בגיאורגיה מאז יום רביעי

1.8.2015 / 19:15

דור כהן בן ה-23 יצא לטרק בהרי הקווקז שבצפון-מערב המדינה ולא יצר קשר בארבעת הימים האחרונים. משרד החוץ מסייע למשפחה ועומד בקשר עם הרשויות. אביו: היה כבר צריך להיות במקום שבו ניתן ליצור קשר

דור כהן בן 23 מירושלים נעדר בטרק בגיאורגיה אוגוסט 2015. באדיבות המשפחה, באדיבות המצולמים
דור כהן/באדיבות המצולמים, באדיבות המשפחה

דור כהן, תושב ירושלים בן 23, נעדר בגיאורגיה לאחר שיצא ביום רביעי האחרון לטרק בהרי הקווקז שבצפון-מערב המדינה ומאז לא יצר קשר. משרד החוץ מסייע למשפחה ועומד בקשר עם הרשויות.

יהודה כהן, אביו, סיפר היום (שבת) לוואלה!NEWS: "הוא יצא לטרק ביום רביעי במסטיה, בירת חבל סוואנתי. הוא יצא לטרק עם חבר ילדות ובקטע מסוים הם התפצלו והיו אמורים להיפגש אחרי עשרה קילומטרים במורד הנחל". לדבריו, "דור לא הגיע למפגש. החבר חיכה לו, ראה שהוא לא מגיע וביום חמישי דיווח לקונסול. כוח שיטור מקומי יצאו לשטח לחפש במקום שבו הם נפרדו. למחרת הם חזרו שוב וכוח מקומי מטעם חברת 'הראל' הגיע למקום באמצעות מסוק, הם סרקו את השטח בסביבות שעה וחצי וחזרו חזרה לטיבליסי".

האב המודאג הוסיף עוד כי "ככל שהזמן עובר, הגיאורגים מפעילים כוחות משלהם. השגריר הגיאורגי בישראל מעורב בכל מה שקורה. כמובן שגם משרד החוץ. אף אחד לא יודע להגיד מה מצבו. מחד אנחנו מגלים אןפטימיות כי האזור שנסרק לא גילה דבר, מצד שני ככל שהזמן עובר הוא יכול היה להגיע למקום ממנו היה יוצר קשר".

עוד בנושא
צעיר ישראלי בן 28 נהרג בתאונת צניחה בשוויץ
ישראלית בשנות ה-30 לחייה נהרגה בתאונת צניחה בצ'כיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully