וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה | תיעוד: נפל מהקומה ה-17 בבניין - ושרד כדי לספר

30.7.2015 / 12:19

סבסטיאן רייס בילה עם חבריו במסיבה. את הערב הוא סיים בבית החולים לאחר שאיבד את שיווי המשקל שלו ונפל מהמרפסת בקומה ה-17. הרופאים לא האמינו, אבל סבסטיאן שרד את הנפילה נגד כל הסיכויים. סיפור בדקה - הסיפורים הכי מעניינים

צילום מסך

הערב של תושב צ'ילה, סבסטיאן רייס, התחיל כמו כל ערב רגיל. הוא ישב עם כמה חברים בדירה של אחד מהם בעיר רנקגואה, וכולם צפו יחד באחד ממשחקי הכדורגל של הקופה אמריקה. לאחר מכן, יצאה החבורה למועדון, וכשחזרה לדירה, המסיבה נמשכה. בשלב מסוים, היא הועברה למרפסת של הדירה, שנמצאת בקומה ה-17, ושם היא קיבלה תפנית דרמטית, לאחר שסבסטיאן איבד את שיווי המשקל ונפל למטה.

באורח נס, ולהפתעתם הרבה של הרופאים, סבסטיאן שרד את הנפילה ושוחרר מבית החולים כשהוא סובל משברים באגן. כשהוא שוחח עם כלי התקשורת המקומיים בצ'ילה, רייס הראה להם את הקעקוע שיש לו על הזרוע ובו כתוב: אלוהים, אל תעזוב אותי. נראה שבמקרה הזה לפחות, היה למעלה מי שהקשיב.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully