וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפינוי בבית אל: עוד יום עבודה במשרד רוה"מ

29.7.2015 / 15:00

אין גז. אין תקציב. אין דו"ח לוקר. ואין טיפול ביוקר המחייה, את מי זה מעניין? בואו נעסוק בדברים החשובים: המתנחלים זועקים "עוווול", השמאלנים "מגינים" על שלטון החוק, התקשורת מנפחת ורוה"מ רוצה לסיים עוד יום במשרד, רק לא לטפל בבעיות האמיתיות

התפרעויות בבית אל, יולי 2015. הלל מאיר, סוכנות תצפית, מערכת וואלה! NEWS
פינוי הבתים היום בבית אל/מערכת וואלה! NEWS, הלל מאיר, סוכנות תצפית

את מי מעניין להקשיב לציבור באמת ולתקן את מתווה הגז, כדי שיהיה הוגן והגון גם לאזרחי ישראל? ואת מי מעניין ששנת 2015 עוד מעט מסתיימת בלי תקציב מדינה? ואת מי מעניין לטפל ביוקר המחייה הבלתי אפשרי וביוקר הדיור השערורייתי? ומה עם דו"ח לוקר, לעזאזל?

יש שני בתים ריקים בבית אל שנבנו שלא כחוק. תושבי בית אל, כן, המתנחלים, לא הפלסטינים ולא השמאלנים ולא העוכרים - המתנחלים הם שהתלוננו לרשויות נגד הבתים שנבנו שלא כחוק, ובית במשפט הורה להרוס. מה אפשר לעשות.

יש אלוהים, צה"ל וראש הממשלה בפתחו של עוד יום עבודה. אז אין גז. ואין תקציב. ואין דו"ח לוקר. ואין טיפול ביוקר המחייה והדיור, את מי כל זה באמת מעניין? ברוך השם, הבחירות מאחורינו. ואם יהיה בקרוב עוד סיבוב, תמיד אפשר להזעיק את דידי הררי ומושיק גלאמין ומני נפתלי, ולעשות עוד סיבוב.

יש אלוהים. ויש שני בתים. ובג"צ הורה להרוס את מה שלא חוקי. וכולם מדקלמים את הטקסט שכתב המחזאי: המתנחלים זועקים על "ה-ע-וווול", השמאלנים מסתערים "להגן" על שלטון החוק, התקשורת מנפחת ומתדלקת את המשבר שיגיע לשיא במהדורות של שמונה בערב, בדיוק השעה שראש הממשלה אמור לסיים עוד יום עבודה במשרד.

דוח לוקר הוגש לראש הממשלה. לשכת העיתונות הממשלתית
"ומה עם דו"ח לוקר, לעזאזל?" רוה"מ נתניהו ויוחנן לוקר/לשכת העיתונות הממשלתית

עד המהדורות של 20:00, ישלוף ראש הממשלה "תוכנית" שהוא שלף ב-100 פעמים הקודמות בשנים האחרונות, כשמשבר דומה ומדומה תפס לנו את כל היום בחדשות: "הפשרת" התכנון מ-300 דירות בשטחים, "דירות" שלעולם לא יתוכננו ולעולם לא ייבנו.

אבל המתנחלים יירגעו, ואם ירצה השם, עד המהדורות גם דובר הבית הלבן יתעורר - בגלל פער השעות - וישתולל. עוד יום במשרד של ראש הממשלה עבר. והגז? והתקציב? ולוקר? ויוקר המחייה והדיור?

מחר יום חדש. אם איזה ניצב חדש לא יסתבך באיזו פרשה, ויתפוס את כל "הכותרות", נמצא כבר איזו שטות ונעשה ממנה "משבר".

קיץ. חם. מלפפונים. למי יש כוח לטפל בעניינים רציניים ממש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
seperator

לפרסום מאמרים בוואלה דעות לחצו כאן

המאמרים המתפרסמים במדור הדעות משקפים את עמדת הכותבים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully