וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שידור חי או מתיחה? הקוסמים שעבדו על מדינה שלמה

28.7.2015 / 13:28

לפני מספר ימים הממלכה הבריטית עסקה רק ברפורמה של שירותי הבריאות הציבורית, אבל אז שני קוסמים נכנסו לפריים ושינו הכל. לא, לא מדובר בצ'יקו ודיקו

Young & Strange

אם בימים כתיקונים הממלכה המאוחדת של בריטניה נחשבת למנומנמת ומשעממת למדי (כלומר, חוץ מהלורדים שעושים קוקאין עם נערות ליווי צעירות), לאחרונה היא משעממת אפילו קצת יותר והדבר המסעיר ביותר שמתחולל שם הם דיונים ארוכים בנוגע לרפורמה בבריאות הציבורית. רשתות הטלוויזיה משדרות שעות על גבי שעות של פרשנויות ושידורים חיים מבניין הפרלמנט. מזל ששני קוסמים החליטו לשים קץ לפסטיבל הפיהוקים, ולטלטל את הממלכה כולה.

מליוני בריטים נדהמו כשצפו בסרטון מתוך שידור חי שהועבר בערוץ סקיי ניוז, בו נראים שני הקוסמים, שמכנים עצמם יאנג וסטריינג' (צעיר ומוזר) כשהם מגיחים מאחורי הפרשן הפוליטי של הערוץ. אחד מהקוסמים נשכב על המיטה, והשני מכווץ אותו בדרך לא הגיונית עד שהוא מקבל מימדים של ילד קטן - ומנופף למצלמה. בסרטון ניתן לראות שהצלם מנסה להתמקד בפרשן, אולם התוכנית לא צלחה והקוסמים עדיין נראים מאחור.

הסרטון הפך לוויראלי וזכה לשיתופים רבים. מה רבה הייתה אכזבתם של תושבי הממלכה שגילו כי מדובר בזיוף, הדבר לא התרחש בכלל בשידור חי והטריק נחתך מסרטון ארוך יותר שצולם עבור פיילוט לתוכנית טלוויזיה בה הופיעו שני הקוסמים, שהצליחו לעורר סערה לרגע בממלכה המנומנמת בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully