וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיגוע קטלני בסומליה: 13 הרוגים בפיצוץ מכונית תופת במלון בבירה

26.7.2015 / 20:49

מכונית עמוסת חומרי נפץ התפוצצה בכניסה למלון "ג'זירה" במוגדישו, שבו שוהים לעיתים קרובות דיפלומטים זרים. ארגון הטרור "א-שבאב" קיבל אחריות לפיגוע, וטען כי מדובר בתגובה לפעולות הכוחות האפריקניים נגד בסיסיו

צילום: רויטרס, עריכה: קשת סידי

פיגוע קטלני בסומליה: 13 בני אדם נהרגו היום (ראשון) בהתפוצצות מכונית תופת בכניסה למלון "ג'זירה" הנמצא בסמוך לנמל התעופה בבירה מוגדישו. "ישנם 13 הרוגים, ו-21 פצועים, חלקם במצב קשה", אמר אחד החובשים שהגיע לזירה. ארגון האיסלאם הקיצוני "א-שבאב" קיבל אחריות לפיגוע.

במלון שוהים לעתים קרובות דיפלומטים ממדינות זרות, ובסביבתו נמצאות כמה שגרירויות, ביניהן שגרירות סין, קטאר ומצרים. כמו כן, הוא היווה בעבר מטרה לפעולות דומות של הארגון הקיצוני. עדי ראייה מהמקום אמרו כי מדובר באחד הפיגועים הקשים שנראו לאחרונה בבירה הסומלית, ואחד האנשים שהיו במקום סיפר כי חלקי גופות התפזרו מסביב לזירה.

13 הרוגים ו-21 פצועים בהתפוצצות מכונית תופת בבירת סומליה, מוגדישו, יולי 2015. רויטרס
זירת הפיגוע הקטלני במוגדישו, היום/רויטרס

לפי הודעת א-שבאב, "הפיגוע מגיע בתגובה לתקיפות וההפצצות נגד הארגון על ידי כוחות האיחוד האפריקני וממשלת סומליה". האיחוד האפריקני נאבק במורדים האיסלאמיסטיים במדינה יחד עם צבא סומליה, ובשנה האחרונה הם הצליחו במאמציהם לדחוק את הארגון לתוך שטחים מצומצמים. עם זאת, הארגון ממשיך לבצע פיגועים במטרה להפיל את הממשלה במדינה, הנתמכת על ידי המערב.

אתמול נהרגו במתקפות הארגון מחוקק, שומר ראשו, וגורם רשמי ממשרד ראש הממשלה. כמו כן, לפני כשבועיים נהרגו ארבעה בני אדם במתקפה משולבת של א-שבאב על בית מלון נוסף שבו נוהגים לבקר אנשי ממשל.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
13 הרוגים ו-21 פצועים בהתפוצצות מכונית תופת בבירת סומליה, מוגדישו, יולי 2015. רויטרס
עשן מיתמר מעל זירת הפיגוע, היום/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully