וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: סיפורה של הפוליטיקאית שהניקה את בתה בפרלמנט

26.7.2015 / 16:20

ויקטוריה דונדה פרז, פוליטיקאית בת 37 מארגנטינה, עוררה דיון ציבורי נרחב כשתמונה שלה מניקה את בתה במהלך דיון בפרלמנט פורסמה ברשת. פרז, בעלת סיפור חיים מרתק, הפכה בן רגע למודל לחיקוי. סיפור בדקה - הסיפורים הכי מעניינים

מערכת וואלה

ויקטוריה דונדה פרז, חברת פרלמנט בת 37 מארגנטינה, תפסה השבוע כותרות בכל העולם, לאחר שהתמונה הזו, בה היא נראית מניקה את בתה בת השמונה חודשים עלתה לרשת. פרז הניקה את בתה במהלך דיון בקונגרס, ועוררה מיד דיון ציבורי מכל מיני זוויות על זכותן של נשים להניק במקום העבודה. חלק מהמגיבים אמרו שלפרז יש פריבילגיה שלא קיימת עבור כל הנשים בארגנטינה, חלק קראו לחקות את מעשיה, וחלק קטן יותר טענו שמדובר באקט חושפני ומיותר. כך או כך, הדיון הציבורי בנושא התעורר ופרז זכתה לשבחים.

סיפורה האישי של פרז מרתק: עורכת הדין המחוננת ופעילת זכויות האדם, גילתה לפני 11 שנים שהאדם שחשבה שהוא אביה האמיתי, היה למעשה סוהר בכלא של אסירים פוליטיים וההורים הביולוגיים שלה היו אסירים שם. עד היום היא לא יודעת מה עלה בגורלם. את הדרך לבית הנבחרים היא פילסה דרך שלל כינויים סקסיסטיים ודעות קדומות, ולבסוף הפכה לאישה הצעירה ביותר שנבחרה אי פעם לפרלמנט. מישהו אמר מודל לחיקוי?

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully