וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: גנב נייד מהדוכן בזמן שהמוכרת שירתה לקוחות

רועי שרוני

26.7.2015 / 16:39

רעות מצהרי שירתה לקוחות בדוכן בקניון עופר ברחובות, בעת שעובר אורח לקח את הטלפון הנייד שהיה מונח ליד הקופה וברח מהמקום בריצה. "פתחנו את המצלמות וראינו את הבחור גונב בלי בושה ופחד". צפו

צילום: צילומי אבטחה, עריכה: יאיר דניאל

מוכרת בדוכן תכשיטים בקניון עופר ברחובות סיימה ביום חמישי האחרון לשרת לשלושה לקוחות שהגיעו לדוכן לקנות תכשיטים, אולם ברגע שהתפנתה היא הופתעה לגלות שמכשיר הסמארטפון שהשאירה ליד הקופה נגנב. הגנב, שנתפס בעדשות מצלמת האבטחה של הקניון, נראה מנצל את שעת הכושר בעת שהמוכרת, רעות מצהרי בת 20, סייעה ללקוחות. השודד נראה כשהוא סוקר את השטח, מסתובב סביב הדוכן, ולבסוף נשען ומושיט ידו אל עבר הקופה, לוקח את הסמארטפון ובורח בריצה מהמקום.

"לא הרגשתי בשום דבר חשוד עד שגיליתי שהטלפון נגנב", סיפרה מצהרי על התחושה המוכרת לכל אלו שמכשיר הטלפון הנייד שלהם נגנב. "טיפלתי בשלושה גברים שרצו לרכוש תכשיט, וכשסיימתי את העסקה חיפשתי את הטלפון שתמיד היה מונח מאחורי המקלדת של הקופה ולא מצאתי אותו".

מול המצלמה: גונב טלפון סלולרי ממוכרת בדוכן תכשיטים. צילום מסך
"אני לא חושבת שזה היה מאורגן". רגע הגניבה שתועד במצלמות האבטחה/צילום מסך

לאחר ששמה לב, הזעיקה מצהרי את בן זוגה, דניאל, כדי שיסייע לה לטפל במצב. "היא התקשרה אליי מבוהלת ואמרה שגנבו לה את הטלפון בזמן המשמרת", סיפר. "כשהגעתי לקניון, דיברתי עם הבעלים, שאמר שהדוכן מצולם 24/7. הוא הציע שנסתכל בצילומי האבטחה. פתחנו את המצלמות וראינו איך הבחור גונב את הטלפון מהדוכן ללא בושה ופחד".

בעודם בוחנים את צילומי האבטחה, הזעיקו בני הזוג את שוטרי תחנת רחובות שגבו את עדותה של מצהרי והעבירו את הנושא לחקירה. "אני לא חושבת שזה היה מאורגן", אמרה מצהרי ששללה את האפשרות ששלושת הגברים שאותם שירתה שיתפו פעולה עם הגנב, "משום שהם רכשו בסופו של דבר רכשו תכשיט", אמרה מצהרי. לדבריה, מאז המקרה היא שומרת את המכשיר החדש "עמוק עמוק בתוך המגרה, אני לא לוקחת סיכון שוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully