וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה | הכי קשה שיש: מה עשתה אישה עבור חברתה שמתה?

23.7.2015 / 15:50

לפני מותה, ביקשה אליזבת' דיאמונד מחברתה הטובה לורה בקשה אחת: שתאמץ את ארבע בנותיה הצעירות. באפריל האחרון אליזבת' הלכה לעולמה - ולורה קיימה את הבטחתה. סיפור בדקה - הסיפורים הכי מעניינים

מערכת וואלה

באוגוסט בשנה שעברה אובחנה אליזבת דיאמונד כחולת סרטן בשלב מתקדם. עם החדשות האלה, היא הלכה לחברה הכי טובה שלה לורה ראפינו ולבעלה ריקו וביקשה מהם לאמץ את ארבעת הבנות שלה אחרי מותה. אליזבת היא אם חד הורית, והיא הרגישה שמשפחת ראפינו תהיה המקום המושלם לאלה, סאמונה, לילי וטארה שיצטרפו לשתי הבנות של בני הזוג ויקבלו הרבה אהבה.

באפריל האחרון, תחזיות הרופאים הקודרות התממשו ואליזבת הלכה לעולמה. אבל לורה וריקו? הם לא שכחו, אימצו מיד את ארבע הבנות ובשנייה אחת הכפילו את המשפחה.

למזלם, הקהילה בה הם חיים שמעה על הסיפור ורבים התגייסו לסייע. תרמו להם רהיטים וכסף, וגם הקימו עבור המשפחה עמוד גיוס המונים כדי לעזור במימון הגידול של הילדות. כמו שאומרים: "דרוש כפר שלם כדי לגדל ילד אחד" – בטח כשמדובר בשישה.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully