וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישה ניסתה להזעיק עזרה מפני הבעל החשוד באונס - ונעצרה

22.7.2015 / 14:01

על פי החשד, האישה השליכה צלחות מחלון ביתה בניסיון להזעיק את תשומת לבם של עוברי אורח, וכשהשוטרים הגיעו היא נעצרה בגין גרימת נזק לרכב של השכנים. השופט הורה לשחרר לאלתר. "החלטה תמוהה"

ניידות של משטרת חדרה. שלומי גבאי
"בגלל חוסר האונים שלה, החלה לזרוק צלחות מהחלון וכך פגעה ברכב שכן"/שלומי גבאי

תושבת חולון שזרקה אתמול צלחות מחלון ביתה בניסיון להזעיק עזרה מפני בעלה, לא ציפתה שכשהמשטרה תגיע היא תעצור דווקא אותה. על פי החשד, האישה נכלאה המשך ימים על ידי בעלה בדירתם המשותפת, כשהוא אונס אותה שוב ושוב באיומי סכין. אתמול, החלה האישה להשליך חפצים מהחלון, לכאורה בניסיון להזעיק עזרה, כדי ששכנים או עוברי אורח יבחינו בה ויחלצו אותה. השוטרים אמנם חילצו את האישה, אך מיהרו לעצור אותה משום שגרמה נזק לכלי רכב חונה כשזרקה את הצלחות מן החלון.

לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרה היום (רביעי) בבית משפט השלום בתל אביב, היא הגיעה אזוקה בידיה וברגליה. בבקשה שהגיש חוקר המשטרה, רב-סמל בכיר ליאור רוזנטל, נכתב כי השניים נשואים כשלוש שנים, והאישה התלוננה כי מזה תקופה ארוכה בעלה כולא אותה בבית, אונס אותה ומאיים עלייה בסכין. "היום, על מנת שישמעו אותה, ובגלל חוסר האונים שלה, החלה לזרוק צלחות מהחלון וכך פגעה ברכב שכן", הוסיף.

מיד לאחר ששמע את סיפורה, הורה השופט מרדכי פלד לשחררה לאלתר ולהאריך את מעצרו של בעלה ביממה. "חומר החקירה שהוצג לעיוני מגלה חשד סביר בדבר התנהגות אלימה נמשכת של הבעל כלפי אשתו", קבע השופט. "התנהגותו של החשוד, כפי שהינה משתקפת ממהלך חקירתו והיבטים נוספים העולים, מצביעים על מסוכנות הקיימת מצד הבעל כלפי האישה. באשר לחשודה, אין מקום להמשך מעצרה במכלול הנסיבות העולות מחומר החקירה ועל כן אני מורה על שחרורה".

הסנגורית של האישה, עורכת דין קרן בלס, מתחה ביקורת קשה על חוקרי מרחב אילון במשטרה, ואמרה כי "ההחלטה לעצור את הקורבן, שרק ניסה לחלץ עצמו מזירת הסכנה היא תמוהה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully