וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודו: קשישה נחשדה בכישוף - ותושבי הכפר ערפו את ראשה

21.7.2015 / 16:42

חדשות החוץ בדקה. מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה!NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה

מערכת וואלה!

שר החוץ של איראן, מוחמד ג'וואד זריף, התגאה היום בהישגים של איראן בהסכם הגרעין. בדיון בפרלמנט האיראני אמר זריף: "המשטר הציוני מעולם לא היה מבודד כמו היום". במקביל, הודה שר החוץ האמריקני, ג'ון קרי, שהצהרותיו של המנהיג העליון של איראן, עלי חמינאי, מדאיגות ומטרידות.

ראש ממשלת טורקיה אהמט דאווטאולו הודיע היום שזוהה חשוד בביצוע הפיגוע אתמול בעיירה סורוץ'. בפיגוע נהרגו 30 בני אדם, רובם צעירים פרו-כורדים. דאווטאולו ביקר היום בזירת הפיגוע, והתחייב לשפר את הביטחון במדינה.

בבורונדי, מדינה קטנה במזרח אפריקה, נערכות היום בחירות לנשיאות. במהלך היום אירעה שורת פיגועים שביצעו מתנגדי השלטון, ושגרמו לפחות לשני הרוגים.

בהודו, תושבי כפר קטן במדינת אסאם, ערפו את ראשה של אישה בת 63 בטענה שהיא מכשפה. שבעה בני אדם, מתוכם שתי נשים, נעצרו בחשד להריגתה. מהמשטרה המקומית נמסר שבשש השנים האחרונות כ-90 בני אדם, מרביתם נשים, נרצחו באכזריות אחרי שהואשמו בכישוף.

ומעט ממזג האוויר בעולם: במחוז אלבורז (AL-BORZ) שבצפון איראן אירעו בימים האחרונים סערות עזות שגבו את חייהם של 11 בני אדם. כתוצאה ממזג האוויר, מבנים קרסו, מכוניות נסחפו ותשתיות הושבתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully