וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה | צפו: בת 12 מניו זילנד מנגנת בפסנתר מתוך שינה

21.7.2015 / 15:45

איזבל בת ה-12 תועדה על ידי הוריה כשהיא מנגנת בפסנתר מתוך שינה. בבוקר שלמחרת היא לא זכרה דבר. במקרה אחר היא שרה מתוך שינה. למה זה קורה? סיפור בדקה - הסיפורים הכי מעניינים

צילום מסך

יש אנשים שהולכים מתוך שינה, יש גם כאלה שמגדילים לעשות וקופצים דרך חלונות, או נוהגים ברכב – כן, יש כאלה - אבל איזבל בת ה-12 מניו זילנד עושה משהו אחר שהפך אותה ללהיט ויראלי – היא מנגנת בפסנתר מתוך שינה. הוריה של איזבל תיעדו את התופעה המוזרה, והסרטון כצפוי הפך ויראלי.

מדובר בתופעה ידועה ברפואה שמוכרת בעיקר אצל ילדים ומתרחשת במהלך שינה עמוקה במיוחד. אנשים שסובלים ממנה יכולים לעשות שלל פעולות מורכבות מתוך שינה, וברוב המקרים הם לא זוכרים מה קרה ביום שלמחרת.
מי שהעלה את הסרטון לרשת הוא קרוב משפחתה של איזבל, שסיפר שהיא לא רק מנגנת אלא לפעמים גם שרה מתוך שינה. באחד המקרים, היא נעמדה בסלון, שרה שיר, וחזרה לישון. ביום למחרת היא רק זכרה שחלמה שהיא מופיעה לצד הזמר פרדי מרקורי. את הנגינה על הפסנתר היא כלל לא זכרה ביום למחרת. מזל שיש תיעוד.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully