וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6 חודשי עבודות שירות לבעל המסעדה שהעסיקה את רוצח תומר חזן

20.7.2015 / 11:06

השלום בתל אביב גזר גם עונש של מאסר על תנאי וקנס בסך 12 אלף שקלים על צחי אנטבי, בעלי "צחי בשרים". אנטבי הורשע בהעסקת השב"ח נידאל עמאר, שרצח את החייל ב-2013, ובשיכונו בדירה מעל אחד מסניפי הרשת

צילום: דניאל בוק, שלומי גבאי; עריכה: ליאור נאור
תומר חזן, שנהרג לאחר שפותה על ידי פלסטיני להגיע לשטחים. באדיבות המשפחה
תומר חזן/באדיבות המשפחה

בית משפט השלום בתל אביב גזר היום (שני) שישה חודשי מאסר שירוצו בעבודות שירות על צחי אנטבי, בעלי מסעדת "צחי בשרים", שהעסיק כחצי שנה שוהה בלתי חוקי שרצח לפני כשנתיים את החייל תומר חזן, שעמו הוא עבד. נוסף על העסקתו שלא כדין, הבעלים אף סיפק לנידאל עמאר, תושב קלקיליה, מקום לינה בדירה מעל סניף המסעדה בבת ים. על אנטבי, תושב ראשון לציון, נגזרו עוד מאסר על לתנאי למשך שמונה חודשים וכן קנס בסך 12 אלף שקלים.

אנטבי העסיק את עמאר החל מחודש ינואר 2013 ועד ה-20 בנובמבר 2013 – היום שבו נרצח חזן ליד קלקיליה. עמאר הועסק במסעדה בבת ים ובסניף נוסף של הרשת בחולון, כשהוא נהג ללון בדירה שהחזיק אנטבי מעל הסניף בבת ים, בתמורה, בתקופת העסקתו במסעדה.

נגד עמאר הוגש לפני כשנתיים כתב אישום שגולל את האופן שבו פיתה עמאר את חזן להגיע עמו לשטחים, במטרה להשתמש בו כקלף מיקוח לשחרור אחיו הכלוא בישראל. יאחר שנסעו במונית להתנחלות שערי תקווה, הסמוכה לכפר שבו התגורר נדאל, הוביל אותו הפלסטיני לשטח פתוח שם רצח אותו והסתיר את גופתו בבור מים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully