וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה בשל תחרות חולצה רטובה בבית מלון שיצאה משליטה

21.7.2015 / 16:13

העיר סלמנקה בספרד זכתה בתואר העיר היפה ביותר באירופה, אך עלתה לכותרות בזכות המסיבות הנועזות שמתרחשות בבתי המלון המקומיים

יוטיוב

שמה של העיירה הקטנה מגלוף באי מיורקה שבספרד הולך לפניה כבר שנים, ולא בגלל הנופים היפים. בכל קיץ אלפי תיירים מציפים את העיירה, והופכים אותה למקום פרוע וחסר מעצורים עם אלכוהול, סמים ומסיבות מין. הקיץ, כך נראה, גילו התיירים הצעירים מקום חדש לפרוק בו כל עול: העיר סלמנקה, סמוך לגבול עם פורטוגל.

סרטון שעלה בעילום שם לרשת מציג תמונה מטרידה מאוד של תחרות "החולצה הרטובה" שהתרחשה באחד המלונות בעיר. ניתן לראות בו חמש נערות עומדות בבריכה, חלקן לבושות בתחתונים בלבד, ומוקפות בגברים בלבד. חלק מהבנות מתנשקות עם מספר גברים, שמנסים למשוך אותן וחופנים אותן ללא בושה.

התיעוד הגיע גם לידי המשטרה המקומית, שפתחה בחקירה כדי לגלות מי הן המשתתפות בסרטון והאם המעשים נעשו בניגוד לרצונן. תחרויות מסוג זה התקיימו גם במלונות במגלוף, שם הבנות הזוכות קיבלו 100 אירו במזומן, בקבוק שמפניה ו-50 צ'ייסרים בבר של המלון.

הסרטון המטריד מהבריכה פורסם יום אחד בלבד לאחר שבריטניה סערה בגלל סרטון בו מתועדים גבר ואישה שמקיימים יחסי מין ברחוב במגלוף הועלה לאתר פורנו, וצבר עשרות אלפי צפיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully