וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצוג נגד האחדות: "לא לזחילה לממשלת הימין הקיצוני של נתניהו"

19.7.2015 / 18:13

יו"ר המחנה הציוני תקף בחריפות את ראש הממשלה בוועידת מפלגת העבודה ברקע הדיווחים על הצטרפות לקואליציה. "צריך לשלוח את נתניהו הביתה". במהלך הוועידה, נרשמה מהומה בין כבל ליו"ר קק"ל. "אתה שקרן", הטיח בו כבל

צילום: דוד קורן, ירון אברהם; עריכה: מתן חדד

יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג אמר הערב (ראשון) בנאום בוועידת מפלגת העבודה בתיאטרון גשר ביפו כי צריך להחליף את הממשלה "בהקדם האפשרי". דבריו של הרצוג מגיעים ברקע הדיווחים שלפיהם מתנהלים מגעים בינו לבין לבין ראש הממשלה בנימין נתניהו להקמת ממשלת אחדות. "לא לזחילה לממשלת הימין הקיצוני של נתניהו", הדגיש. הוא אף האשים את נתניהו בהסכם הגרעין שנחתם עם איראן ובפגיעה ביחסים עם ארצות הברית. בתוך כך, במהלך דיון בוועידה נרשם עימות מילולי חריף בין ח"כ איתן כבל לבין יו"ר קק"ל אפי שטנצלר, שהתקבל בקריאות בוז.

"צריך להחליף את הממשלה הזאת עוד היום", אמר הרצוג. "לא לתת לה חבל הצלה ולא יד. צריך להחליף אותה היום, מחר, בהקדם האפשרי. את בנימין נתניהו צריך להחליף. צריך לשלוח אותו הביתה". לדבריו, "אני פתוח וקשוב לביקורת שלכם. זו השליחות שלי וזה סוג המנהיגות שלי. אני מקבל ביקורת ומפנים אותה ומבקש מכולם לראות בצדה תמיד גם את שלושת רבעי הכוס המלאה".

הרצוג המשיך לתקוף את הממשלה ואת העומד בראשה: "הממשלה הובילה לקרע בלתי-נתפס עם הידידה הגדולה שלנו בעולם, ארצות הברית, ולהקפאת כל תהליך מדיני, לפגיעה בתקשורת, במערכת המשפט ובאושיות המרקם הדמוקרטי".

הרצוג נגד האחדות: "לא לזחילה לממשלת הימין הקיצוני של נתניהו". מערכת וואלה!
תוקף את נתניהו. יו"ר המחנה ציוני הרצוג, הערב/מערכת וואלה!

עוד הוסיף הרצוג ואמר כי "אני אומר לא לחיזוק ממלכת הטרור האיראנית. לא לשלטון נתניהו הכושל שנכשל למנוע את ההסכם הרע הזה. כן לשיקום היחסים עם ארצות הברית שביבי הרס, לא לשיסוי והסתה של ראש ממשלה המסכסך חלקים בציבור הישראלי. לא לזחילה לממשלת הימין הקיצוני של נתניהו. כן להורדת יוקר המחיה. כן למלחמה בעוני. כן לחלוקה צודקת ושוויונית יותר של העושר בין חלקי האוכלוסייה".

יו"ר האופוזיציה עוד אמר כי "אני גלוי לב אתכם הערב, ותמיד, חיי הפוליטיים שזורים עם רבים רבים מן היושבים כאן באולם. אנחנו מובילים תנועה ואני מבטיח לכם שיחד נגיע לניצחון. אינני מסתיר ואינני מטייח, אני מחמיר בדרישותיי מעצמי, אני בודק ואני אתקן".

מהליכוד נמסר בתגובה: "בזמן שראש הממשלה בנימין נתניהו מוביל מאמץ בינלאומי בכל החזיתות נגד התחמשותה הגרעינית של איראן, באופוזיציה מעדיפים לעסוק בפוליטיקה קטנה ובניסיון לקושש מחיאות כפיים בוועידות מפלגה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
יו"ר ועדת הכלכלה איתן כבל בדיון הוועדה במתווה הגז, יולי 2015. נועם מושקוביץ
"אפי, אתה שקרן". ח"כ איתן כבל/נועם מושקוביץ

במהלך דיון שנערך בוועידה, החליפו ח"כ כבל ושטנצלר אמירות קשות מעל הבמה. אחרי ששטנצלר התקבל בקריאות בוז, כבל אמר לו: "אתה בכל מקרה לא צריך להיות יו"ר קק"ל". זאת מאחר ששטנצלר טען כי כבל אמר לו בשיחה סגורה: "אתה מועמד טוב, רק סדר לאחי תפקיד בקק"ל". כבל צעק לעברו: "אפי, אתה שקרן. אתה לא מתבייש? מדבר על יושרה? על דרך? לא זכית ולא תזכה שאבקש ממך משהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully