וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארוחת ערב עם ראש הממשלה ורעייתו: "ההומור של שרה מרתק"

19.7.2015 / 17:38

עיתונאי "הארץ" בני ציפר אירח בביתו את בני הזוג נתניהו, כדי "לצאת מהסטריאוטיפים. רציתי לראות את המציאות". בריאיון לוואלה!NEWS הוא סיפר על נושאי השיחה שעלו, התרשמותו האישית וגם על המנות שהוגשו "כדי לא להסתבך"

צילום: יותם רונן, עריכה: ניר חן

ושום מילה על הגרעין האיראני: עיתונאי "הארץ", בני ציפר, אירח בביתו לארוחת ערב את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ורעייתו שרה. בריאיון לוואלה!NEWS סיפר ציפר כי "הביקור היה נהדר, מעל ומעבר לציפיות שלי". לדבריו, הוא היה "חייב לראות מקרוב את בני הזוג, ולהבין את פשר הדמוניזציה שעושים לשרה". "זה עשה לי טוב, כי פתאום הבנתי שאנחנו חיים בסטריאוטיפים, בדוגמות, בלי לראות את המציאות - בלי לרצות את המציאות", סיפר.

בארוחת הערב השתתפו בין היתר גם עמיתו של ציפר ב"הארץ", הפרשן נחמיה שטרסלר, חברם המשותף הסופר איל מגד ואשתו צרויה שליו, וכן ההיסטוריון יובל נח הררי שהגיע עם בן זוגו. "הזמנתי אותו בגלל שביבי מאוד מעריך את הספר שלו, ותמיד נותן אותו במתנה, לכן ידעתי שהוא ישמח לפגוש אותו", סיפר ציפר.

הארוחה הייתה חלבית, "כדי לא להסתבך עם כל הטבעוניים והצמחוניים", ונמשכה עד אחת בלילה - כשעל הסכם הגרעין איש לא דיבר. "זה היה הכי פחות מעניין, מה הוא יכול היה לחדש? היו אנשים שממש הגיעו עם שאלות מוכנות, כמו איל מגד שרצה לדעת מה יש לנתניהו להגיד על כל העניין של הטבעונות, והוא באמת השמיע את דברו. לא עניין אותי לשמוע פוליטיקה, את מה שיש בחדשות אני יודע", אמר.

ומה לגבי רעיית ראש הממשלה? "צריך להגיד ששרה הייתה פגז, גם מבחינת המראה וגם מבחינת ההומור. היא ריתקה שם את כולם, היא פשוט נהדרת", אמר ציפר הנלהב. באשר לנתניהו, הוא ציין את חינוכו האמריקני המשובח: "הוא אף פעם לא מרים את הקול", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully