וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזל טוב: פנדות חגגו יום הולדת שנתיים בגן החיות באטלנטה

טל היינריך

16.7.2015 / 19:27

חדשות החוץ בדקה. טל היינריך מגישה לכם מאולפן וואלה!NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה

מערכת וואלה!

חאלד משעל, ראש הלשכה המדינית של חמאס, הגיע הלילה לביקור בערב הסעודית לאחר שלוש שנים שלא ביקר במדינה. על פי הודעת חמאס, משעל ובכירים נוספים בארגון ייפגשו עם בכירים בממלכה במטרה לחזק את היחסים בין הארגון לריאד.

אחרי הפגנות סוערות, הפרלמנט ביוון אישר הלילה ברוב גדול את קבלת תכנית הסיוע של גוש האירו. מחר אמור הבונדסטאג הגרמני לאשר את המשא ומתן מול יוון, בניסיון לסיים את המשבר.

בית המחוקקים התחתון ביפן אישר הצעות חוק הנוגעות לשינוי במדיניות הביטחון של המדינה. ראש הממשלה שינזו אבה קידם את השינוי החוקתי, שיאפשר לכוחות הצבא לפעול מחוץ לגבולות יפן, לראשונה מאז מלחמת העולם השנייה. יותר מ-100 אלף אזרחים יפנים הפגינו נגד הצעות החוק מחוץ לפרלמנט.

האחיות התאומות מיי לון ומיי הואן, שתי פנדות ענק מגן החיות של אטלנטה, חגגו את יום הולדתן השני לעיני המבקרים הרבים שהגיעו כדי להשתתף בשמחתן. צוות גן החיות העניק לזוג התאומות הפתעה טעימה במיוחד - שני שקים ענקיים מלאים באוכל. השתיים לא היססו ומיהרו לפרק את העטיפה וליהנות ממתנת יום ההולדת.

וקצת ממזג האוויר בעולם: חלקים נרחבים בסין הוכו בחודשים האחרונים בבצורת חמורה, ומחסור במים נרשם בכמה אזורים, ביניהם בעיר דאליין שבצפון –מזרח המדינה. הבצורת צפויה להחמיר מאחר והשירות המטאורולוגי במדינה לא צופה ירידת גשמים משמעותיים בעשרת הימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully