וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: כך נקם עורך העיתון באדם שהשתין לו ברחוב

15.7.2015 / 16:25

ג'ון טאקר הפך בן לילה מחסר בית אנונימי לכוכב עמוד השער של העיתון "ניו יורק פוסט", לאחר שתועד משתין באמצע הרחוב. למה עורך העיתון בחר דווקא בו? סיפור בדקה - הסיפורים הכי מעניינים

מערכת וואלה!

ג'ון טאקר, חסר בית מניו יורק, בטח לא חשב שהוא ימצא את עצמו על שער העיתון ניו יורק פוסט, ועוד פעמיים. טאקר תועד על ידי צלמי העיתון כשהוא משתין באמצע הרחוב, והדיווח על התקרית פורסם ביום שבת האחרון בעמוד הראשי.

יום למחרת, טקאר שוב מצא את עצמו מככב בכותרות, כשהפעם המעצר שלו הוא הסיבה. יום אחר כך, כשהוא שוחרר, הוא "זכה" בפעם השלישית לככב על העמוד הראשי – כבוד שבקושי שמור לקים קרדשיאן. הכתבות עסקו אמנם במדיניות החדשה של העירייה לגבי חסרי בית, אבל גם כללו תיאורים מפורטים וצהובים למדי על הריח של טאקר, על הרגליו הרעים וגם הרבה מאוד תמונות חשופות.

עכשיו מסתבר, שככל הנראה, הסיקור המעמיק היה חלק מנקמה של העורך הראשי של העיתון, קול אלן שפשוט לא אהב את העובדה שטאקר מסתובב בשכונה שלו. עובד בעיתון כתב לאתר גוקר שחברי המערכת כעסו על ההתעללות באיש ועל העובדה שהוקצו יותר מ-16 כתבים לסיקור הסיפור שלו. גם כלי תקשורת אחרים תקפו את ההחלטה וטענו שמדובר בשיימינג לכל דבר. וטאקר? הוא ממשיך לחפש קורת גג וארוחה חמה.



מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully