וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסביב לעולם בדקה: כריש ניסה לטרוף שחפים - ונסחף לחוף

15.7.2015 / 17:50

חדשות החוץ בדקה. מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה

מערכת וואלה!

נשיא איראן רוחאני אמר היום כי הסכם שנחתם עם שש המעצמות הוא "הישג עבור איראן, שכבר לא תיחשב לאיום עולמי". שר החוץ מוחמד זריף אמר הבוקר עם שובו לטהראן מהשיחות בווינה, כי "הזכויות שקיבלו האיראנים והסרת הסנקציות גרמו לנתניהו חוסר נוחות גדול".

הפרלמנט היווני יצביע היום על אישור תכנית הסיוע שהגיש ראש הממשלה אלכסיס ציפראס לאיחוד האירופי. למרות ההתנגדות לרפורמות המוצעות, גם בקרב מפלגת השלטון "סיריזה", ההצעה צפויה לעבור.

המיליציות הנאמנות לנשיא תימן המודח השתלטו היום על הנמל המרכזי בעיר עדן ועל חלקים ממחוז מועלא הסמוך. בשלושת החודשים האחרונים נמשכה הלחימה בין תומכי הנשיא המודח, הנהנים מגיבויה של ערב הסעודית, למורדים החות'ים.

כריש לבן צעיר נשטף השבוע לחופי קייפ קוד שבמסצ'וסטס, שעה שניסה לטרוף שחפים. קבוצת אנשים שהייתה על החוף הצליחה לשמור עליו בחיים על ידי התזת מים, עד להגעתו של מומחה הכרישים גרג סקומל, שהצליח להשיבו בשלום ללב ים.

ומעט ממזג האוויר בעולם: מצב חירום הוכרז באילינוי בשל הסערות העזות שפקדו את המדינה. בימים האחרונים הורגשו רוחות במהירות של 112 קמ"ש, שעקרו עצים ופגעו בבתים ובמכוניות. החזאים צופים סופות טורנדו מקומיות בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully