וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מזעזע: בת 16 מכה ומתעללת בנערות כיוון שהביטו בה "בצורה מלוכלכת"

16.7.2015 / 9:49

בריטניה סוערת לאחר שצעירה תועדה כשהיא מכריחה נערות בנות 14 לרדת על ברכיהן ולהתנצל בפניה, ולאחר מכן מכה אותן לעיניי חבריה, שעמדו בצד וצחקו

פייסבוק

תקיפה חמורה מסעירה בימים האחרונים את אנגליה, לאחר שנערה בת 16 תועדה בעיר בירמינגהאם כשהיא מכה, מתעללת ומשפילה שתי נערות בנות 14 כיוון שהביטו בה "בצורה מלוכלכת". בסרטון, שצולם על ידי חבריה של הנערה הבוגרת שעמדו בצד וצחק מבלי להושיט עזרה לנערות הצעירות, היא נראית מכריחה אותן לרדת על ברכיהן ולהתנצל בפניה.

לאחר שירדו על ברכיהן, התיקים של הנערות רוקנו מתכולתם ונזרקו לכביש. כאשר אחת מהן ניסתה לעזור לחברתה, בת ה-16 דחפה אותה והחלה להכות אותה נמרצות תוך שהיא צועקת "מה את עומדת לעשות לי? את ילדה קטנה. מה תעשי לי?". לאחר מכן גם היא נאלצת לרדת על ברכיה, והנערה הבוגרת לוקחת לה את התיק, מוציאה מתוכו בקבוק בושם יקר ומנפצת אותו על המדרכה. ניתן לשמוע את חברתה של בת ה-14 מתחננת ממנה שתתקשר לסבתה.

תיעוד של קטטה בין נערות. פייסבוק, צילום מסך
"מה את עומדת לעשות לי? את ילדה קטנה. מה תעשי לי?"/צילום מסך, פייסבוק

הסרטון בן ה-11 דקות זכה ליותר משש מיליון צפיות, והוא צולם על ידי חבריה של הנערה בת ה-16. למרות שההתעללות נמשכה דקות ארוכות, אף אחד מהם לא חשב להזעיק עזרה או לעזור בעצמו לנערות הצעירות. הבלש ג'ון אסקיו ממשטרת בירמינגהאם מסר ל"דיילי מייל" שנפתחה חקירה בעניין. "עצרנו שניים מהחשודים המרכזיים. החשודה הראשית נמצאת מחוץ למדינה, ואנחנו מתכננים לשוחח איתה כשתשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully