וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה | כמו בסרט "נעלמת": הואשמה שביימה חטיפתה - וזוכתה

14.7.2015 / 18:30

"נעלמת" – הסיפור האמיתי: השוטרים האשימו את דניס האסקינס בכך שביימה את החטיפה שלה. אבל השבוע, אירע טוויסט מעניין בסיפור. סיפור בדקה - הסיפורים הכי מעניינים

מערכת וואלה

זוכרים את הסרט "נעלמת"? אישה מפלילה את בעלה ברצח שלה כשלמעשה היא ביימה את כל העניין? אז גם השוטרים בוולהו קליפורניה, נזכרו בסרט ההוא כששמעו על המקרה של ארון קווין ודניס האסקינס. קווין סיפר לשוטרים שאדם פרץ לביתו, כפת וסימם אותו ואז נמלט עם חברתו דניס, כלי הרכב שלהם והמחשב הנייד, והשאיר דרישה לתשלום כופר עבור דניס.

השוטרים חשדו בהתחלה בקווין, אבל כשדניס חזרה הביתה בריאה ושלמה יומיים אחר כך, הם האשימו אותה שהיא ביימה את כל העניין. אלא שהשבוע, שוטרים בעיירה סמוכה עצרו אדם בשם מייקל מולר, חייל לשעבר בצבא ארצות הברית ובוגר הארוורד, שפרץ לבית אחר בצורה דומה לזו שתיארו דניס וארון. עכשיו הם חושדים שכל הסיפור באמת קרה.

סוכני ה-FBI הסבירו את התיאוריה שלהם: מולר, יחד עם חברים נוספים חטפו את האסקינס ורצו לקבל עבורה כסף, כי הם חשבו שמדובר במשפחה עשירה. אלא שאחרי יומיים, הם הבינו שהם חטפו את הבחורה הלא נכונה ופשוט שחררו אותה. החקירה אמנם נמשכת, אבל אין ספק שהשוטרים חיים בסרט.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully