וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערסל עם ג'קוזי: האם זו ההמצאה המרגיעה בעולם?

18.7.2015 / 10:49

ה"ערסל הידרו" משלב בין 2 הדברים הכי מרגיעים בעולם - מנוחה בערסל והשתכשכות בג'קוזי, אבל אחרי שתשמעו כמה התענוג הזה יעלה לכם - אולי זה כבר לא יראה לכם כל כך מרגיע

Benjamin H Frederick

קשה לחשוב על משהו מרגיע יותר מערב מהנה בג'קוזי מבעבע או משנת צהריים קלה על ערסל בגינה. אולם, ההמצאה הבאה מצליחה לעשות את הבלתי אפשרי ולשלב בין שתי ההנאות החלומיות האלה: ה"ערסל הידרו" יאפשר לכם להשתכשך במים רותחים - בזמן שאתם שוכבים על ערסל בגינה. זה אולי נשמע לכם הזוי - אבל זה אמיתי לגמרי.

ה"ערסל הידרו" עשוי מבד סינטטי אטום למים ועמיד במיוחד שמהונדס להכיל 50 ליטרים של מים ו-2 אנשים - כל עוד אתם כמובן מוודאים שקשרתם את הערסל לעצים חזקים במיוחד. המוצר הזה יאפשר לכם לנייד את הג'קוזי שלכם לכל מקום שרק תרצו - ולהשתכשך במים רותחים גם כשקפוא שם בחוץ.

ערסל מים. צילום מסך
אותנו זה דווקא מלחיץ. ערסל עם ג'קוזי/צילום מסך

יוצרי ה"ערסל הידרו" פנו לאתר המימון Kickstarter, כדי שיעזור להם לגייס 50 אלף דולר עבור המוצר החדש שלהם. אם גם אתם רוצים ליהנות מהחוויה האקסטרווגנטית הזאת - ערסל ליחיד יעלה לכם 260 דולר ואילו ערסל לשניים 390 דולר. המחירים לא הפחידו אתכם? אז זהו, שעבור הסכומים האלה תקבלו רק את הערסל. עבור המותרות של הפיכתו לג'קוזי נייד תצטרכו להוסיף סכום של עוד 920 דולר - ואז תקבלו דוד מים נייד, משאבה ועוד אביזרים חיוניים אחריים. סה"כ כל החוויה "המרגיעה" הזאת תעלה לכם 1,200 דולרים. אנחנו כנראה נסתפק במיטה וחצי שלנו מאיקאה. היא מאוד מרגיעה לפעמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully