וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: מרדף אחר נהג שיכור שגנב כבאית ונעצר בחדרה

שלומי גבאי

13.7.2015 / 17:12

בעוד צוותי כיבוי, מד"א ומשטרה הגיעו לזירה של תאונה בכביש 4, עובר אורח ניצל את שעת הכושר, עלה על הכבאית ופתח בנסיעה פרועה. עד שנעצר, פגע רק בכמה כלי רכב חונים. "זה יכול היה להסתיים באסון גדול"

צילום: אסף ברזינגר, עריכה: שניר דבוש

השוטרים שהגיעו לטפל בתאונת דרכים בסוף השבוע, לא ידעו שהאירוע יהפוך עד מהרה למרדף משטרתי אחר כבאית גנובה. צוותי כיבוי, משטרה ומגן דוד אדום הגיעו ביום שישי בלילה לזירה של תאונת דרכים בכביש 4, בסמוך לצומת דרור לכיוון הדסים, על מנת לסייע בפעולות החילוץ של פצועים שנלכדו בכלי רכב. במקום היו שלושה פצועים – שניים נפצעו באורח בינוני ואחד באורח קל. בעוד הצוותים החלו לפעול בזירה, גבר בן 23, שהיה שרוי בגילופין, נכנס אל הכבאית שהייתה במקום, הפעיל את הסירנה שלה, ופתח בנסיעה פרועה.

הכבאית שנגנבה ונעצרה לאחר מרדף בחדרה, יולי 2015. שלומי גבאי
הכבאית, לאחר שנעצרה בחדרה/שלומי גבאי

השוטרים החלו לרדוף אחריו ואף הציבו מחסומים בדרכים, עד שהגיעו לחדרה והצליחו לעצור אותו מבלי שפגע בעוברי אורח, אלא בכמה כלי רכב חונים בלבד ובכבאית עצמה. במוצאי שבת הובא החשוד לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון ומעצרו הוארך עד היום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
הכבאית שנגנבה ונעצרה לאחר מרדף בחדרה, יולי 2015. שלומי גבאי
הכבאית בטרם נגנבה בזירת התאונה/שלומי גבאי

תושב שהיה עד למתרחש סיפר כי במזל האירוע לא הסתיים באסון גדול. "לפנות בוקר התעוררנו לרעש חזק של סירנות של המשטרה. נבהלנו מאוד, כל הבית התעורר ויצאנו לראות מה קרה", אמר. "ראינו הרבה ניידות וכבאית, והבנו שיש מרדף אחרי כבאית שנגנבה. הרכב שלנו ושל כמה שכנים נפגע. זה אירוע מוזר שיכול היה להסתיים באסון גדול. מזה שהרחוב היה ריק באותה שעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully