וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: אישה הוחזקה כשפחת מין במשך 17 שנים - ונמלטה

13.7.2015 / 18:12

קתרינה ג'ונס נכלאה בביתה על ידי בן זוגה במשך 17 שנים. הוא התעלל בה, הרעיב אותה והפך אותה לשפחת המין שלו. איך היא הצליחה לבסוף לברוח? סיפור בדקה - הסיפורים הכי מעניינים

מערכת וואלה!

סיפור כמו זה של קתרינה ג'ונס אנחנו רואים בדרך כלל בסרטים או בספרי מתח של סופרים עם דמיון מפותח. אבל הסיפור הזה, אמיתי לחלוטין, והוא קרה בניו זילנד. במשך 17 שנים הוחזקה קתרינה ג'ונס על ידי בן זוגה, אלן רוזוורן, בביתו. הסיוט של קתרינה החל כשהייתה בת 16 ועברה לגור עם מי שאז היא חשבה שהוא אהבת חייה. במשך השנים הוא החזיק אותה בבית, התעלל בה, הרעיב אותה, והפך אותה לשפחת מין.

קתרינה ילדה לאלן ארבעה ילדים והמשפחה עברה לעיירה קטנה, מרוחקת 63 קילומטרים מהעיר הגדולה הכי קרובה. קתרינה ניסתה להימלט פעם אחת, אבל אלן תפס אותה והחזיר אותה לבית הזוועות. ב-2006 קתרינה החליטה שוב לברוח. באחד הימים, באמצע הלילה, היא זחלה אל מחוץ לבית, והלכה ברגל 26 קילומטרים עד שהגיעה לבית, והזעיקה עזרה עבור ארבעת ילדיה הקטנים ששוחררו על ידי המשטרה. אבל קתרינה חששה להגיש תלונה ועד היום היא מתחרטת על כך כיוון שאלן המשיך בחייו ומצא קורבן נוסף. האישה השנייה הצליחה לברוח והגישה תלונה, ואלן נכלא לבסוף נשפט ונשלח לכלא רק באוקטובר האחרון.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully