וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: רכב דורס העיף ארבע צעירות שהתקוטטו על הכביש

14.7.2015 / 10:58

חבורה גדולה של נשים צעירות עמדו על הכביש ופרצו בריב סוער, כשלפתע מכונית שהגיחה במהירות גבוהה פגעה בארבע מהן ונמלטה מהמקום. כעת הרשויות מנסות למצוא את הנהגת שפגעה וברחה

יוטיוב

השוטרים במזרח סנט לואיס עסוקים מאוד בשבועות האחרונים במצוד אחר נהגת שהייתה מעורבת בתאונת פגע וברח. התאונה תועדה בסרטון מזעזע, בו נראית חבורה גדולה של נשים צעירות בפארק לינקולן בעיר. שתיים מהנשים החלו לריב והעניינים הבשילו כמעט לידי קטטה, כשרכב אפור הגיח במהירות ודרס ארבע נשים שעמדו על הכביש.

לאחר הפגיעה נראית נהגת הרכב, בשנות העשרים לחייה, כשהיא ברוחת מהמקום בנסיעה לאחור, ומכסה המנוע שלה עקום מהפגיעה. למרבה המזל, אף אחת מהנשים לא נפגעה בצורה קשה וכולן קמו ועזבו את המקום. זהות הנהגת הפוגעת ידועה לשוטרים והם מחפשים אחריה, ולדברי פקד המשטרה מייקל פלור, הם ינקטו בכל האמצעים הדרושים כדי לאתר אותה.

"החשודה נוהגת ברכב שפגע בארבע בחורות. זהות הנהגת ידועה לנו, וכעת אנחנו מחפשים אחריה. במקביל, אנחנו מתחקרים עדי ראייה שהיו לאירוע, ואת הנשים שנפגעו. אם הנהגת לא תסגיר את עצמה בעוד מספר ימים, נפרסם את שמה ותמונה שלה בכל אמצעי התקשורת. פרס כספי יינתן למי שיעזור לנו ללכוד אותה", נאמר בהודעת המשטרה שפורסמה בתקשורת המקומית.

לאחר שתיתפס, צפויה הנהגת להיות מואשמת בחבלה חמורה, נטישה של זירת תאונה ותאונת פגע וברח. המשטרה המקומית פנתה לעזרה של המשטרה הפדרלית, שמשתתפת גם היא במצוד. "אני מבקש ממך בכל לשון של בקשה להסגיר את עצמך", סיכם פקד פלור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully