וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: מדוע הילדה הג'ינג'ית לא הורשתה לעלות למטוס?

12.7.2015 / 15:20

גרייס ויין הגיע לנמל התעופה עם בני משפחתה כדי לטוס לחופשה באיים המלדיביים. אלא שצוות הקרקע לא נתן לה לעלות למטוס בטענה מוזרה. מה היא הייתה? סיפור בדקה - הסיפורים הכי מעניינים

מערכת וואלה!

חייהם של הג'ינג'ים גם ככה לא תמיד קלים - עם בדיחות שקשורות לגזרים, בעיות עם חשיפה לשמש ועוד שלל מצבים לא פשוטים שהם נאלצים לפעמים לעבור במהלך חייהם. אז כאילו שכל זה לא מספיק, גרייס ויין, סקוטית בת 14, גילתה שצבע השיער שלה יכול לעשות לה בעיות גם כשהיא רוצה לצאת לחופשה.

גרייס הגיעה יחד עם בני משפחתה לנמל התעופה במנצ'סטר, ועמדה לעלות על טיסה של חברה אתיהאד איירליינס. אלא שרגע לפני העלייה למטוס, אמרו דיילי הקרקע של החברה לגרייס שהיא נראית חיוורת ושהם לא יכולים להעלות נוסע חולה למטוס. גרייס ובני המשפחה ניסו שוב ושוב להסביר שהיא לא חיוורת, אלא בסך הכל בהירה כמו כל הג'ינג'ים, אבל זה לא עזר. לבסוף, רק אחרי שרופא מטעם החברה בדק את גרייס ואישר שהיא לא חולה, היא הורשתה לעלות למטוס. אגב, כשהמשפחה נחתה לבסוף באיים המלדיביים, הם גילו ששתיים מהמזוודות שלהם חסרות. נקווה רק שהם לקחו בתיק הגב את קרם ההגנה.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully