וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: הנקמה הכואבת של הצעירה ההודית באדם שהטריד אותה

8.7.2015 / 17:05

סנג'אנה, תלמידת כיתה י"א מצפון הודו הפכה לגיבורה בארצה אחרי שהחליטה לנקום באדם שעקב אחריה במשך תקופה ארוכה. מה היא עשתה לו? סיפור בדקה - הסיפורים הכי מעניינים

מערכת וואלה!

סנג'אנה, תלמידת כיתה י"א מצפון הודו הפכה לגיבורה מקומית. במשך תקופה ארוכה היא הוטרדה על ידי גבר שעקב אחריה ברחוב וקילל אותה. אתמול, היא החליטה להפסיק לספוג, ולהתחיל להחזיר: את העוקב היא הובילה לתחנת המשטרה, גררה אותו פנימה ופשוט התחילה להכות אותו. בסרטון שצילם כנראה אחד השוטרים, היא בועטת בו, סוטרת לו ואפילו מכה אותו עם הנעל שלה. בשלב מסוים היא מכריחה אותו להתנצל ודורשת שינשק את כפות הרגלים שלה. והשוטרים? הם עמדו מהצד ונראו די משועשעים מכל העניין. אחרי שהסרטון התפרסם בהודו, סנג'אנה אמרה לכלי התקשורת שהיא רצתה ללמד אותו לקח ושדבר כזה לא צריך לקרות לבנות נוספות. למרבה הצער, סנג'אנה תצטרך אחרי המקרה הזה לרדת למחתרת: המשפחה שלה ביקשה להצמיד לה אבטחה, מחשש שהגבר המוכה יבקש לנקום.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully