וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בן 65 ארב לילדות בגלידריה וניסה לתקוף אותן מינית

8.7.2015 / 10:59

תושב הצפון חשוד שחשף את איבר מינו בזמן שנצמד לחמש ילדות שהמתינו בתור בגלידריה בנמל תל אביב. הילדות נמלטו מהמקום והזעיקו את המשטרה, שאיתרה אותו בסמוך לאזור. הוא הודה במיוחס לו

אדם רוכב על אופניים ברחבת נמל תל אביב. ShutterStock
נמל תל אביב/ShutterStock

גבר בן 65 מצפון הארץ נעצר אתמול בחשד שניסה לתקוף מינית כמה ילדות בגלידריה בנמל תל אביב. לפי החשד, בזמן שחמש הילדות עמדו בתור לקופה, נצמד אליהן הגבר ולאחר שהסתובבו הן הבחינו כי הוא חשף איבר מינו בפניהן וביצע בגופו מעשה מגונה. הבנות נמלטו מהמקום ובמקביל הזעיקו את המשטרה, שמצאה אותו בסמוך למקום ולאחר מכן נחקר במשטרת מרחב ירקון. בית משפט השלום בתל אביב ידון היום (רביעי) בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו.

לאחר שהילדות הזעיקו את המשטרה, כוחות גדולים של משטרת תל אביב צפון, בפיקודו של סגן-ניצב ניסים דאודי, איתרו את החשוד לפי התיאור שמסרו הילדות. החשוד הסתתר בסמוך למועדון ה-TLV והוא הודה מיד במיוחס לו. לדבריו, הוא הגיע לטיול בתל אביב, שכר אופניים ובשלב מסויים עשה את המעשה ללא סיבה. במשטרה חושדים כי הוא היה מעורב במעשה דומה שהתרחש לפני כמה ימים בצפון העיר.

בתוך כך, גבר בן 42 מאזור השפלה הובא הבוקר לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון לאחר שאתמול הוא נעצר בחשד לביצוע מעשים מגונים בשתי בנותיו החורגות במשך כמה שנים, מאז שהיו בנות 13.

כמו כן, תושב נתניה בן 61 נעצר אתמול בחשד שביצע מעשה מגונה בשתי ילדות כבנות 15 בזמן שהמתינו במעבר חציה בסמוך לקניון השרון. השתיים נמלטו מהמקום וכתוצאה מכך נפגעה אחת מהן מכלי רכב ונפצעה באורח קל-בינוני.

עוד במשפט ופלילים
אחד מרוצחי דרק רוט שוחרר הבוקר מהכלא אחרי 21 שנה
חשד לרצח בצפון הנגב: אישה בת 50 נורתה למוות במהלך קטטה

  • עוד באותו נושא:
  • פדופיליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully