וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבות, שימו לב: אלה הזמנים הטובים ביותר לקיים יחסי מין עם הנשים שלכם

12.7.2015 / 12:10

בלוגרית ואם אוסטרלית העלתה לרשת סרטון בו היא מסבירה באמצעות גרפים מתי לגברים יש סיכויים גבוהים יותר לקיים יחסי מין עם נשותיהם. תודו לנו אחר כך

עמוד היוטיוב של Emily Wright

אמילי רייט בת ה-31 היא בלוגרית אוסטרלית שמאסה בסיפורים של חברותיה על כך שהבעלים שלהם לא מרוצים מתדירות יחסי המין. היא החליטה לעשות מעשה, וצילמה סרטון המיועד לגברים - בו היא מסבירה להם באמצעות גרפים שונים מתי זה הזמן הטוב ביותר לקיים יחסי מין לפי "הקוד האימהי". לדברי רייט, אם צעירה בעצמה, גברים נוטים להתלונן על כך שאחרי הלידה התדירות של יחסי המין פוחתת, אולם זה לא נכון. "יש לכם הרבה הזדמנויות לקיים יחסי מין עם הנשים שלכם, אבל אתם תמיד רוצים לעשות את זה ברגעים הכי לא מתאימים!".

הילד שלכם ישן? לפי אמילי, זה זמן נהדר לקיים יחסי מין, אבל יש חלון הזדמנויות מצומצם: האקט חייב להתחיל רק 45 דקות אחרי שהילד נרדם, אבל לא יותר משעה ורבע אחרי שנרדם, "אחרת אני פשוט אירדם. אם היא נרדמה, תניחו לה. זה היה יום ארוך וקשה, ואתם מעמידים את עצמכם בסכנת דקירה".

הבית מלוכלך? אל תחשבו על סקס, אלא אם ניקיתם אותו יחד. "אם היא ניקתה לבד היא עייפה, ואסור לך לבקש סקס. אם אתה ניקית, כנראה שהבית עדיין מלוכלך כי אתה לא יודע איך עושים את זה. אפשר לקיים יחסי מין רק אם שניכם ניקיתם את הבית יחד". יין וביקור אצל הספר הם גם גורמים שיכולים להשפיע על תדירות יחסי המין של ההורים, ולפי הסרטון נראה שאמילי יודעת על מה היא מדברת. אחרי הכל, החיים הם עניין של טיימינג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully