וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: נהג יורד מהאוטובוס ומתעמת עם נהג רכב פרטי בירושלים

5.7.2015 / 16:26

נוסעת בקו 55 של אגד תיעדה העימות בין שמחה לב, תושב ירושלים, לבין נהג האוטובוס, אחרי שהראשון העיר לו על נסיעתו הפרועה. "הנהג יצא מהאוטובוס, בעט לי במראה ושבר אותה. ממש פחדתי"

עריכה: גדי וינסטוק, ליאור קירשנר

שמחה לב, תושב ירושלים בן 22, נקלע הבוקר (ראשון) לעימות עם נהג אוטובוס של קו 55 של אגד בירושלים. האירוע, שתועד על ידי אחת מנוסעות האוטובוס, החל לאחר שלב ביקש להעיר לנהג האוטובוס על נהיגתו הלא זהירה, שלדבריו כמעט גרמה לתאונת דרכים בין שני כלי הרכב. "תבוא למסוף אני אזיין אותך", נשמע הנהג אומר ללב במהלך הסרטון כשלאחר מכן הוא אף בעט בכלי הרכב של לב ושבר את מראתו.

"זה היה היום בשעה 11:00", סיפר לב, שנסע מרחוב שרי ישראל לכיכר השבת בירושלים. "האוטובוס עמד בתחנה הראשונה של רחוב שרי ישראל, כשעוד כלי רכב הפריד בינינו". לדבריו, "האוטובוס פנה שמאלה בלי לאותת וכלי הרכב שהיה לפניי בלם בפתאומיות וכך גם אני. האוטובוס המשיך כאילו כלום לא קרה". לב עוד סיפר כי כשהאוטובוס עצר בתחנה הבאה, הוא העיר לנהג האוטובוס על נהיגתו הפרועה. "שים לב איך אתה נוסע", אמר לו לב. הנהג, שלא היה מרוצה מהערותיו, השיב לו: "אל תגיד לי איך לנסוע. אתה לא בעל הבית שלי".

תיעוד: נהג יורד מהאוטובוס ומתעמת עם נהג רכב פרטי בירושלים. צילום מסך
הנהג בעט במראה/צילום מסך

לב לא ויתר וביקש ממנו את הפרטים שלו. "בשלב הזה הנהג יצא מהאוטובוס ואז הוא חסם אותי", אמר. "הוא רץ למכונית שלי ונתן בעיטה במראה ושבר אותה. אחרי זה הוא חזר לאוטובוס. אמרתי לו שאני אתלונן עליו ואז הוא אמר: 'תבוא למסוף, אני אזיין אותך'. משם הוא נסע. לדבריו, "מישהי באוטובוס שצילמה את זה וירדה תחנה אחרי זה אמרה לי שהיא ראתה איך הוא פגע בי והעבירה לי את הסרטון כדי לטפל בזה. באותם רגעים הרגשתי חוסר אונים ובהלה, ממש פחדתי".

לב עוד טען כי "רואים בסרטון שלא הגבתי. חברים שלי אמרו לי איך לא הגבת, איך לא עשית לו כלום, אמרתי להם וואלה פחדתי פחד מוות, אמרתי עם זה אני לא מתעסק. התלוננתי במשטרה נגדו ועכשיו יש הליכים בירוקרטיים. נקווה שיעשו עם זה משהו".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

אגד: "מדובר בסרטון ערוך ומגמתי שאינו משקף את שהתרחש"

חברת אגד מסרה בתגובה: "מבדיקה ראשונית שערכנו עולה כי מדובר בסרטון ערוך ומגמתי שמציג רק את סוף האירוע. על פי גרסת נהג האוטובוס, כאשר הוא הגיע לתחנה השנייה הגיע אליו אדם שהחל לקלל ולגדף אותו, הוא אף ירד מהרכב ועיקם את המראה השמאלית של האוטובוס. הנהג ירד מהאוטובוס על מנת לסדר את המראה והבחור המשיך לגדף אותו על מוצאו הערבי, תקף אותו פיזית ולא אפשר לו לסדר את המראה. הנהג הבליג, חזר לאוטובוס והמשיך בנסיעה. אחרי כמה מטרים עצר בכדי לסדר את המראה ולנהוג בבטחה. הבחור הגיע שוב לפתח האוטובוס קילל את הנהג וירק עליו".

עוד אמרו באגד: "צר לנו שבוחרים להציג רק צד אחד של האירוע ולהראות סרטון מגמתי שאינו משקף כלל את מה שהתרחש. מדובר על נהג שקט ומסור שאין לגביו תלונות עבר. הנושא הועבר לוועדת הפיקוח של אגד ויטופל בהתאם. אנו שומרים לעצמנו את הזכות להגיש תלונה במשטרה נגד אותו בריון אשר בגסות ובאלימות הפריע לעובד ציבור במילוי תפקידו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully