וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 48 תפצה בן 80 ש"הבטיחה לקיים עמו יחסי מין"

3.7.2015 / 0:30

בית משפט בטבריה קבע כי האישה תפצה את הגבר בסכום נמוך משדרש, כפיצוי על מתנות שרכש עבורה. "חוזה לפיו מתחייב הגבר לתמוך כלכלית באישה, ובתמורה היא מתחייבת לקיים עמו יחסי אישות אינו חוקי"

קשיש נקנס על שחצה את הכביש לאט מדי. ShutterStock
"אונס ברשות החוזה"/ShutterStock

בית המשפט לתביעות קטנות בטבריה קבע אתמול (חמישי) כי תושבת העיר בת 48 תשלם 5,000 שקלים לאלמן בן 80, משום שזו ניצלה את מצוקתו כדי להוציא ממנו כספים. התובע דרש פיצוי על סך 15 אלף שקלים, החזר עבור סכומים ששילם לנתבעת והוצאות על מתנות עבורה, לאחר שסיכמו כי הוא יתמוך בה כלכלית והיא בתמורה תהיה בת הזוג שלו ותקיים עמו יחסי מין.

עוד בוואלה חדשות:
המתלוננת נגד הרב מצפת: "ביקש להיפגש כדי לנקות אותי"
"הפלסטינים שמגיעים לחופי תל אביב לא עומדים בפני מראה הנשים"
בית הדין הצבאי קבע: לירן חג'בי יורד לדרגת רב-סרן

התובע טען בכתב התביעה כי בחיפושיו אחר "בת זוג לאהבה", הוא נפגש עם הנתבעת והשניים הגיעו להסכם. לטענתו, למרות שהוא עמד בהתחייבויותיו כלפיה - נתן לה סכומי כסף, קנה לה מכונת כביסה, מכשיר טלפון נייד וחופשה יוקרתית באילת - הנתבעת לא מילאה אחר "חלקה בהסדר".

"אונס ברשות החוזה"

"לא שיקרתי אותו ולא גנבתי אותו. הוא לא מפסיק להטריד אותי"

לדבריו של התובע, במקום "מעט האושר" שלו ציפה, הוא קיבל "גיהינום, רוע לב ומלל שטני". הנתבעת, מנגד, טענה כי התובע קנה לה טלפון מרצונו וכי אמר לה שהוא מחפש רק חברה לשיחות. "כך היה מדי פעם", טענה, "מדי פעם הייתי עולה לכמה דקות לשוחח אתו מפני שהוא ביקש. לא שיקרתי אותו ולא גנבתי אותו". היא הוסיפה כי התובע לא מפסיק להטריד אותה.

בהחלטתו, קבע רשם בית המשפט מהנד חליאלה כי "חוזה בין גבר ואישה לפיו מתחייב הגבר לתמוך בה כלכלית ובתמורה היא מתחייבת לקיים עמו יחסי אישות הוא חוזה בלתי-חוקי. זאת לפי עקרונות יסוד בשיטתנו המשפטית - זכות האישה על גופה, כבוד האדם וחירותו והגדרת עבירת האונס, שלפיה ההסכמה צריכה להתקיים בכל שלבי האקט המיני".

עוד נקבע כי "חוזה שזה תוכנו הוא חוזה בטל שהאישה רשאית 'להפר' ללא חשש מהשבה או מתשלום פיצויים. אם נכשיר מצב בו האישה תקיים יחסי אישות מתוך חשש מפני סעד של השבה או פיצויים, נהיה כמכשירים סוג של 'אונס ברשות החוזה'". עם זאת, קבע בית המשפט כי "הנתבעת הטעתה את התובע וניצלה את מצוקתו כדי להוציא ממנו כספים".

(עדכון ראשון: 20:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully