וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: צפו בצעירים שהחליקו על גשר בגובה 52 מטר

30.6.2015 / 15:26

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה!NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

גורמים במערכת הביטחון העבירו הנחיות לקראת ציון יום השנה לרציחתו של הנער מוחמד אבו ח'דר שיחול ביום חמישי הקרוב. במערכת הביטחון חוששים מאפשרות שפיגועים יבוצעו על ידי ערביי ישראל ממזרח ירושלים בעלי תעודת זהות כחולה.

בצהריים הוצג במסיבת עיתונאים המתווה להסדרת משק הגז בישראל. על פי המתווה המסתמן, תוך שש שנים תצטרך "דלק" למכור את אחזקותיה במאגר תמר ואילו "נובל אנרג'י" תדלל אותן ל-25%. עוד נקבע כי לא יהיו שינוי בבעלות על מאגר לוויתן.

לאחר סירוב חוזר ונשנה, ראש ממשלת יוון אלכסיס ציפראס שוקל את ההצעה החדשה של האיחוד האירופי להצלת הכלכלה היוונית שהועברה אמש, כך על פי דיווח בעיתון מקומי. היום אמורה אתונה לפרוע את ההלוואה שניתנה לה על סך 1.6 מיליארד אירו.

הסרטון הזה מלחיץ את הרשויות בבריטניה בשבוע האחרון. בסרטון נראים שני נערים מטפסים ואז גולשים במורד גשר מתכת בגובה של 52 מטרים ללא כל ציוד בטיחות. המשטרה הוציאה אזהרה לציבור לא לחקות את המעשים המסוכנים, ופתחה בחקירה לאיתור הנערים.

תחזית מזג האוויר: מחר יהיה נאה ותחול עלייה קלה במידות החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully