וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבר 23 ניתוחים כדי להיראות כמו סופרמן - אבל הניתוח הבא עלול להרוג אותו

4.7.2015 / 6:39

הרברט צ'אבס התבשר שהניתוח ה-24 שהוא מעוניין לעשות בדרך להיות הסופרמן הפיליפיני הראשון - עלול לעלות לו בחייו, לאחר שהזריק לעצמו חומר מסוכן לבטן שאמור היה להעניק לו שרירי פלדה כמו של קלארק קנט - וההפך קרה

מתוך ערוץ היוטיוב של Barcroft TV, עריכה: יאיר דניאל

הכירו את הרברט צ'אבס, גבר בן 37 מקלמבה סיטי, הפליפינים, שעבר 23 ניתוחים פלסטיים ב-18 שנים כדי להיראות כמו גיבור העל האהוב עליו - סופרמן.

הסופרמן-וונבי עבר ניתוחי אף, הלבנת עור, שאיבת שומן, מילוי לסת ועוד כמה ניתוחים לא פשוטים שהעניקו לו את המראה הקלארק קנטי המסוקס - ומבחינתו העבודה עוד לא הסתיימה. בניתוח ה-24 שלו הוא רוצה שהמנתחים יעניקו לו שרירי בטן וחזה מ"פלדה" - וללא ידיעת הרופאים הזריק לבטנו חומר מסוכן מסוג MesoLipo שאמור היה להעניק לו את המראה החטוב. עכשיו, כשרופאיו גילו על המילוי הרעיל שהזריק לעצמו, הם מסרבים לנתח אותו מהחשש שהשילוב בין הניתוח הקשה לחומר המסוכן פשוט יביא למותו.

עבר 23 ניתוחים כדי להיראות כמו סופרמן. Barcroft India,
זה ציפור? זה מטוס? לא. זה סופרמן... רגע. בעצם זה גם לא סופרמן. זה הרברט/Barcroft India

צ'אבס התאהב בגיבור העל כשצפה בתכנית טלוויזיה כשהיה בן 5, ומאז כל רצונו היה להיות סופרמן. הוא הוציא מכיסו יותר מ-300 אלף פסוס פיליפינים (כ-7,000 דולרים) על ניתוחים פלסטיים ועכשיו הוא רוצה שרירי בטן מפלדה - ומתקשה לוותר על החלום שלו לאחר שנענה בסירוב מרופאיו. "הסופרמן הזה צריך להיכנס לכושר", סיפר רופאו של צ'אבס, ד"ר דוברואו ל-Daily Mail, "את שרירי הפלדה שלו הוא ייאלץ לרכוש בעזרת פעילות גופנית ואכילה נכונה". רופאיו מסרבים לנתחו מאחר שהזריק לעצמו חומר מסוכן - ובלתי חוקי לשימוש בארה"ב - שהותיר אותו עם כתמים ובליטות בכל הגוף. הם הזהירו אותו על הסיכון הקיים בניתוח מסוג זה - אך הוא לא מאמין בדרך הקשה והארוכה ומעוניין בקיצורי דרך (ספר לנו על זה).

"אני פשוט אוהב שוקולד", סיפר צ'אבס הצ'אבי, "אין לי שום חרטות (על הניתוחים שעברתי). על מה יש לי להתחרט? כל מה שקרה בחיי היה חיובי בזכות סופרמן. כשהגוף שלי יסמן לי שהוא אינו מסוגל לשאת בזה יותר - או כשהרופא יגיד לי שהגוף שלי לא יכול לשאת בזה בגלל הגיל שלי - רק אז אפסיק".

עוד באותו נושא

הגבר שקינא בבנות ששיחקו בבובות - והפך את עצמו לבובת קן אנושית

לכתבה המלאה
הזריק לבטנו חומר מסוכן כי רצה שרירי פלדה כמו לסופרמן. XPUSJP,
הזריק לעצמו חומר רעיל לבטן כי רצה את שרירי הפלדה של סופרמן/XPUSJP

מר צ'אבס, שמשתמש מדי יום בעדשות כחולות שיסתירו את עיניו החומות, מופיע בספר השיאים של גינס זו השנה השלישית - בזכות האוסף הגדול בעולם של מוצרי "סופרמן". כשנכנס לספר השיאים של גינס, בפברואר 2012, נכתב שיש לו יותר מ-1,253 פריטים - החל מבובות בגודל טבעי ועד כרזות וטבעות בשווי אלפי דולרים. אולם, הוא מתעקש שכיום האוסף שלו גדל ל-5 אלף פריטים ומתכנן ללכת רחוק יותר ולהרחיב את האוסף ל-10 אלף פריטים - שיתאכסנו כולם בחדר עצום בביתו החדש, אליו עבר לאחרונה מאחר שדירתו הישנה הייתה קטנה מדי עבור האוסף שלו. תגיד, לויס ליין כבר יודעת עליך?

הפיליפיני שעבר 23 ניתוחים כדי להיראות כמו סופרמן. Barcroft India,
מפחיד: תמונת הלפני ואחרי/Barcroft India
הפיליפיני שעבר 23 ניתוחים כדי להיראות כמו סופרמן. Barcroft India,
היינו בשמחה נותנים לו איזה קריפטונייט ירוק כדי שירגע קצת/Barcroft India

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully