וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פעילות בריונית": עובדי הרכבת שבתו לחצי שעה בפתאומיות

29.6.2015 / 16:43

סכסוך בין ועד העובדים לבין הנהלת רכבת ישראל הביא להשבתה של חצי שעה. הנוסעים הזועמים המתינו ברציפים מבלי לדעת מתי תתחדש התנועה. "ההשבתה תביא לעיכובים נוספים בהמשך היום"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נוסעים רבים מחכים לרכבת/מערכת וואלה!, צילום מסך

עובדי רכבת ישראל פתחו היום (שני) בשביתת פתע של כחצי שעה, אשר צפויה לגרום לעיכובים גם בהמשך היום. הפסקת העבודה החלה לאחר שהנהלת הרכבת מנעה מיו"ד ועד העובדים הארצי, ניקה שמחוביץ', לערוך אסיפת הסברה לעובדי מרכז הבקרה והשליטה (משואה). "הנהלת הרכבת עושה הכול על מנת לדחוף את ועד העובדים אל הקיר, ומייצרת פרובוקציות מכוונות כדי להביא לפגיעה בנוסעים ולפגוע בוועד", נמסר מהוועד עם תחילת ההשבתה, שכבר הסתיימה.

עוד ידיעות בוואלה!NEWS:
ליברמן: "לא נתמוך בהעברת הסמכויות על מתווה הגז לממשלה"
העבריין אסי אבוטבול חשוד ברצח עו"ד יורם חכם ב-2008
יעלון: הבהרנו למורדים - נסייע לכם, בתנאי שלא תפגעו בדרוזים

"הנזק כבר נעשה, יש איחור מצטבר של שעה", אמר נוסע שנאלץ לרדת מן הרכבת בתחנת נתניה. לדבריו, "כאשר הנוסעים ביקשו להבין מדוע הם מורדים מהרכבת, העובדים שתקו ולא סיפקו הסבר". אלונה מחיפה הסבירה כי עיכובי הפתע גרמו לה לאחר באיסוף ילדיה. "אני אדרוש פיצוי על הנסיעה", אמרה. "ככה, להשבית בפתאומיות? אני מאחרת לילדים. אפילו לא הודיעו מראש שתהיה שביתה". אורן, שמתגורר בדרום הארץ, אמר כי הנוסעים המתינו בתחנות, מבלי שעודכנו על השיבושים. "הרכבת שלי מתל אביב לדרום איחרה ביותר מרבע שעה. אנשים עמדו ברציף וחיכו בעצבים בלי להבין מה קורה. אף אחד לא טרח להסביר לנו למה", אמר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הנזק כבר נעשה". נוסעים ממתינים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מההנהלה נמסר תחילה: "בשל הפעילות הבריונית של ועד העובדים ועצירת תנועת רכבות הנוסעים, נגרמים עיכובים של למעלה מחצי שעה בכל רשת הרכבות הארצית". לאחר חידוש תנועת הרכבות, נמסר: "תנועת רכבות הנוסעים חודשה לאחר השבתה פראית של הוועד. ההחלטה על הפסקת תנועת הרכבות הוכרזה על ידי הוועד, משום שיו"ר הוועד לא הורשה להיכנס לאולם הפיקוד והשליטה, כפי שקובעות הוראות הביטחון ברכבת, שאותן הוא מכיר היטב. החלטה בריונית זאת הביאה לעיכוב של כחצי שעה בכלל הרשת, ולצערנו תביא לעיכובים נוספים בשעות הקרובות". יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, אבי אדרי, הבהיר כי העבודה מתנהלת עתה כסדרה.

לפניות לכתבת דנה ירקצי: danayark@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully