וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את לואי: הכלב הראשון בהיי-טק הישראלי

25.6.2015 / 8:39

השבוע חתם לואי על החוזה שלו בחברת MeMe הישראלית. במסגרת עבודתו, יהיה מעורב בגיוס עובדים ויהיה אחראי על האווירה. "את הפוטנציאל שלו זיהינו מזמן", אמר המייסד. "יש לו 'חוש ריח' מפותח לזיהוי עובדים מוכשרים"

לואי הכלב, עובד בחברת ההיי-טק "MeMe"  יוני 2015. חברת meme,
הכלב לואי/חברת meme

בשעה שחברות היי-טק ישראליות עסוקות ברדיפה אחר מוחות חדשים ומתחרות ביניהן על הטבות ומשכורות גבוהות, חברת "MeMe", המתמחה בפתרונות פרסום, בחרה השבוע להעסיק עובד יוצא דופן – לואי, כלב מסוג טוי פודל. רוב הזמן לואי הוא כלב רגיל, אך יומיים בשבוע הוא מתייצב במשרדי החברה לעבודתו במחלקת כוח האדם.

לואי הוא הכלב הראשון בעולם שמועסק בחברת היי-טק כעובד מן השורה. במסגרת תפקידו יהיה אחראי לואי על האווירה בחברה וכחלק מהליך הסינון יפגוש לואי מועמדים לתפקיד בחברה. במידה שיחבב את המועמדים – הם יקבלו עדיפות על פני מועמדים אחרים.

את החוזה שלו עם החברה חתם השבוע לואי באמצעות מיופה כוחו ובעליו הגאה טל ניצן, מתכנת דאטה וסיינטיסט בחברה. לואי יתחיל לעבוד כבר בשבוע הבא, בחצי משרה, יקבל משכורת ככל העובדים וייהנה גם ממזון ושתייה במשך שעות העבודה. לצד הזכויות, יוטלו על לואי גם כל החובות הנדרשים משאר העובדים והוא יחויב להגיע לעבודה עם חולצות החברה.

מלבד סינון מועמדים אחראי לואי גם על האווירה ואנרגיות חיוביות של העובדים ובמהלך ההפסקה יעבור בניהם וישעשע אותם. "מדובר בעובדי תוכנה שעובדים משמרות ארוכות ואנו רוצים לאפשר להם לצאת מעט מהעולם המספרי והבינארי, להעניק אתנחתא ולתת להם מעט חום. אנו מאמינים שהדבר יסייע גם בתפוקות העבודה", מסביר רונן מניפז, מייסד החברה ו-c.m.o. "את הפוטנציאל של לואי זיהינו כבר מזמן כאשר אמרו שהתפוקה עולה פלאים כאשר הוא מגיח לחברה ואף יש לו 'חוש ריח' מפותח בכל הקשור לזיהוי עובדים פוטנציאלים מוכשרים".

חברת "MeMe" נמצאת בתקופה של גיוס מאסיבי ועורכת חיפושים על מנת לאתר עשרות עובדים חדשים למטות בתל אביב ובדרום אפריקה. בחברה מקווים שלואי יסייע לאתר את העובדים הטובים ביותר. "יש לנו צוות מדהים ואנחנו גאים שלואי מצטרף אליו", אמר מניפז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully