וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: האישה השחורה גילתה אחרי 70 שנה שהיא נולדה לבנה

24.6.2015 / 13:32

שבועיים אחרי חשיפת סיפורה של רייצ'ל דוליזל, מנהיגת האפרו-אמריקנים שהתגלתה כלבנה, מגיע סיפור דומה נוסף. במקרה הזה, ורדה בירד כלל לא ידעה שהיא כזו. סיפור בדקה – הסיפורים הכי מעניינים

מערכת וואלה

תשמעו סיפור, לפני שבוע התפוצץ סיפורה של רייצ'ל דוליזל, מנהיגת ארגון אפרו-אמריקני, שהתגלה שלמרות שהציגה את עצמה כשחורה, היא למעשה נולדה לבנה. הרוחות סערו, הביקורות הוטחו, ורייצ'ל ניסתה להסביר, אבל לא כל כך בהצלחה. מי שצפתה בכל הסיפור הזה מהצד, היא ורדה בירד, שמכירה את המצב של דוליזל היטב.

בירד, היום בת 70, אומצה בילדותה על ידי משפחה אפרו-אמריקאית, אחרי שאבא שלה ברח מהבית ואמא שלה נפצעה קשה בנפילה. כל חייה היא הציגה את עצמה כשחורה. אלא שלפני שנתיים, אימה גילתה לה על ערש דווי, שהמציאות קצת שונה, ושהיא למעשה נולדה למשפחה לבנה. הוריה השחורים ככל הנראה רצו להימנע ממבוכה, ואמרו לה שהיא אפרו אמריקנית בהירה. אבל למרות הגילוי המרעיש, בירד עדיין רואה עצמה כאפרו אמריקאית.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully