וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הולכי רגל ניצלו מתאונה קטלנית בשנייה האחרונה

24.6.2015 / 15:02

חדשות החוץ בדקה. מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה

מערכת וואלה!

נשיא צרפת פרנסואה הולנד ערך כינוס חירום של מועצת הביטחון בעקבות חשיפת ויקיליקס על ציתות אמריקני לשלושת הנשיאים האחרונים של צרפת. בהודעה שיצאה בתום הפגישה נכתב כי הולנד רואה בציתות אמריקני דבר "בלתי מתקבל על הדעת".

סרטון חדש מציג את רגע מעצרו של דניאל סטורם רוף, בן ה-21 שירה למוות בתשעה אפרו-אמריקנים בכנסייה בעיר צ'ארלסטון שבקרוליינה הדרומית. בסרטון ניתן לראות כי השוטרים מוציאים את רוף מהמכונית, עורכים חיפוש על גופו ובתום המעצר המוצלח גם מברכים אחד את השני.

טורקיה הודיעה כי שישה מהגרים סורים שניסו להגיע לאירופה טבעו למוות בסמוך לחופי האי היווני קוס. עוד נמסר כי 70מהגרים חולצו בשלום, ביניהם ילדה בת חמש.

ובסרטון הזה נראית תאונה שהייתה יכולה להסתיים אחרת לגמרי אילו הייתה מתרחשת רק שניה מאוחר יותר. אופנוע שחצה צומת עמוס בבריזביין שבאוסטרליה, התנגש במכונית והתרסק על הכביש, רק סנטימטרים בודדים מהולכי הרגל שחצו את מעבר החצייה. רוכב האופנוע נפצע ברגלו ומצבו יציב.

ומעט ממזג האוויר בעולם: מניין ההרוגים בגל החום הכבד בפקיסטן עלה ליותר מ-780 בני אדם. הממשלה המחוזית הכריזה על יום חופש בעיר קראצ'י, שבה נמדדו 44 מעלות, על מנת לעודד את התושבים להישאר בבתיהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully