וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האמנתם לסיפור נקמת הגבר באקסית הבוגדנית? עבדו עליכם (ועלינו)

24.6.2015 / 11:12

לפני כמה ימים דווח בהרחבה בכלי תקשורת בעולם על גבר שננטש על ידי בת זוגו לאחר 12 שנה והוא בתור נקמה ניסר את כל החצפים שלהם לחצי והעמיד אותם למכירה. כעת נחשף הסיפור האמיתי

צילום מסך

זה נשמע כמו מעשה נקמה קיצוני במיוחד של בעל נגד אשתו הבוגדנית ודווח בכל רחבי העולם (וגם אצלנו), אבל התגלה לבסוף כקמפיין שיווקי של חברה גרמנית למסמכים חוקיים. איזה אנטיקליימקס.

לפני מספר ימים פורסמו כתבות בשלל כלי תקשורת בעולם (כולל בחדשות FOX בארה"ב, רשת RT ברוסיה ואפילו PRESS TV באיראן) על גבר שנזרק על ידי זוגתו שבגדה בו לאחר 12 שנים יחד והחליט להתנקם בה בצורה יצירתית במיוחד - הוא ניסר את כל הרכוש המשותף שלהם לחצי: מחשב, טלוויזיה, מכונית ואפילו את תיבת הדואר ואז העמיד את הכל למכירה ברשת.

הסיפור לווה אפילו בסרטון שעלה ליוטיוב וצבר יותר מ- 5 מיליון צפיות, בו נראה הגבר מנסר שלל חפצים, כשלמטה כתוב: "עבור לורה - תודה על 12 שנים "נפלאות", לורה! הרווחת ביושר חצי מהרכוש". הוא אפילו העלה לעמוד מיוחד באי.ביי 16 חצאי מוצרים למכירה - ביניהם חצי אופניים וחצי אייפון.

גבר ניסר לחצי את הרכוש שלו ושל חברתו לשעבר. דיילי מייל, צילום מסך
חצי מכונית? לא באמת/צילום מסך, דיילי מייל

אולם כעת מתברר שכל הסיפור הזה הוא אפילו לא חצי אמת – ב-BBC דווח כי למעשה מדובר בתעלול שיווקי של קבוצת עורכי הדין " Deutsche Anwaltauskunft", שהודתה באתר שלה כי הבעל והאישה לא היו ולא נבראו והכל היה פרי המצאתם. "הרעיון מאחורי זה היה להציג בהומור בעיה שקיימת לא רק בגרמניה – מעט מדי זוגות נשואים עושים משהו בכדי להבטיח חלוקת רכוש הוגנת במקרה של פרידה. לכן גירושים לרוב מסתיימים בטעם מר ובקרבות על הרכב או הרהיטים – והדבר פוגע בזוגות ובילדים שלהם".

עוד באותו נושא

נפלו ברשת: האמת מאחורי אתגר צ?ארלי-צ?ארלי

לכתבה המלאה
גבר ניסר לחצי את הרכוש שלו ושל חברתו לשעבר. Ebay, צילום מסך
האיש הזה לא באמת קיים, אבל אתם יכולים לקנות חצי קסדה/צילום מסך, Ebay

עורכי הדין, שמשווקים מסמכים חוקיים עבור מקרים דוגמת אלה, התנצלו בפני מי שהאמין לסיפור אותו המציאו וכתבו באתר שלהם כי הם "מקווים שלפחות הרגשתם משועשעים". למרות שהסיפור הוא מומצא, החפצים שנחצו באמצע אכן עומדים למכירה ברשת וההכנסות ממכירתם ייתרמו לצדקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully