וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרעי וליברמן הגיעו: מי נכח באירוע של המיליארדר מרטין שלאף?

24.6.2015 / 0:47

הון-שלטון תוצרת ישראל: במלון הילטון בתל אביב נערכה חתונת בת אחיו של איל ההון, שהגיע ארצה אחרי היעדרות ארוכה בת 12 שנה. בין האורחים: שר הכלכלה, יו"ר ישראל ביתנו ופרקליט הצמרת דב ויסגלס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ח"כ ליברמן עם מרטין שלאף, אמש/מערכת וואלה!, צילום מסך

מלון הילטון בתל אביב אירח אמש (שלישי) את אחת החתונות היוקרתיות בשנים האחרונות, שגם הייתה דוגמה להון-שלטון תוצרת ישראל. פוליטיקאים, אישי ציבור ורבנים בכירים מהארץ ומהעולם השתתפו בחתונת בת אחיו של איל ההון מרטין שלאף. לוואלה!NEWS נודע כי בין הנוכחים בחגיגה היו כמה מהפוליטיקאים הבכירים בישראל, בהם שר הכלכלה הנגב והגליל, אריה דרעי, שר החוץ לשעבר יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן והמיליארדר החרדי דן גרטלר מבני ברק.

שלאף, שנחשב לגורם משפיע על הפוליטיקה בישראל, הגיע לארץ בשבוע שעבר אחרי היעדרות ארוכה בת 12 שנה, זאת, כיוון שהיה דרוש לחקירה במשטרה בחשד למעורבות בפרשיות שוחד. אחד המשתתפים בחתונה סיפר כי בחופה שלאף חילק לעסקנים חרדים שטרות של 200 שקלים, אך בחתונה עצמה כבר הצהיר בציניות שנגמר לו הכסף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עו"ד דב ויסגלס/מערכת וואלה!, צילום מסך

היעדרותו של שלאף מישראל נבעה בין היתר בשל פרשות שוחד שבהן היה מעורב. הגדולה שבהן היא חקירה שנפתחה לאחר שעלה חשד לפיו ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון קיבל מיליוני דולרים משלאף עבור כיסוי הוצאותיו בבחירות הפנימיות לראשות הליכוד. ב-2013, אחרי מותו של שרון, נסגר התיק מחוסר ראיות. חקירה נוספת שנפתחה נגד שלאף היא בשל חשד שחברה בבעלותו העבירה מיליוני שקלים לחברה קפריסאית שנשלטה בידי ליברמן. גם התיק הזה נסגר מחוסר ראיות. בתחקיר "הארץ" נטען בעבר כי שלאף מימן את הגנתו של דרעי שהורשע בלקיחת שוחד.

אחיו של שלאף, ישראל אלתר, הוא תושב וינה שבאוסטריה ונחשב לבעל הון רב.

(עדכון ראשון: 23:57)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המיליארדר החרדי דן גרטלר עם שלאף/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully