וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטבעה המונית והוצאה להורג ב-RPG: דאעש פרסם סרטון מחריד חדש

בסרטון שהעלה הארגון ונטען כי צולם באזור מוסול שבצפון עיראק נראות קבוצות של אנשים שמואשמים בריגול מוצאים להורג בכמה דרכים אכזריות. במקביל, פורסמו תמונות של הרס קברים עתיקים בתדמור שבסוריה

צילום מסך

ארגון "המדינה האיסלאמית" (דאעש) פרסם היום (שלישי) סרטון חדש, שבו מוצגות שלוש קבוצות שונות של אנשים המואשמים בריגול כשהן מוצאות להורג בדרכים אכזריות.

הקבוצה הראשונה בסרטון, שצולם באזור מוסול שבצפון עיראק, הוצאה להורג באמצעות ברקטת RPG - לוחם של הארגון שיגר את הרקטה לעבר כלי רכב שאליו הוכנסו האסירים, שהולבשו במדים הכתומים שבהם מלביש הארגון הסוני את אסיריו. הקבוצה השנייה הוכנסה לכלוב שהורד אט-אט לבריכה וכך הוטבעו למוות האסירים. בחלק האחרון יושבים כמה אסירים יחד, כשכבל מחבר ביניהם לבין חומר נפץ ובהפעלתו מתפוצצת הקבוצה.

דאעש שוברים שיאי אכזריות בסרטון חדש. צילום מסך
הקבוצה שהוטבעה למוות/צילום מסך

במקביל, הארגון פרסם תמונות של הרס מקדשים עתיקים בעיר ההיסטורית תדמור שבמרכז סוריה. ראש ראשות העתיקות של סוריה, מאמון עבד אל-כרים, אמר כי לוחמי דאעש פוצצו לפני שלושה ימים שני מבני קבר מוסלמיים, שבהם היו קבורים מוחמד בן עלי, צאצא של בן דודו של הנביא מוחמד, וניזר אבו בחדין, איש דת מקומי.

קברו של בן עלי נמצא באזור הררי שנמצא ארבעה קילומטרים מצפון לעיר העתיקה של תדמור, וקברו של אבו בחדין, שגילו מוארך ביותר מ-500 שנה, מוקם בנווה מדבר שנמצא כ-500 מטרים מהריסות העיר. לדברי ראש ראשות העתיקות, דאעש השמיד יותר מ-50 מבני קבר עתיקים באזורים שתחת שליטתו בצפון סוריה ובמזרחה. במהלך סוף השבוע מלכד הארגון את הריסות העיר לקראת התקדמות אפשרית של צבא סוריה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פיצוץ אחד הקברים העתיקים בתדמור/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully