וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחאת הזונות: בית הבושת שמציע אלכוהול וסקס בחינם

23.6.2015 / 12:25

בעלים של בית זונות מצליח באוסטריה טוען שנמאס לו לשלם מסים לממשלה ולכן הוא יצא במבצע לקיץ: כניסה חינם, אלכוהול חינם וסקס בחינם. שלא במפתיע, התורים מחוץ למקום גדלו בצורה קיצונית

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

תעשיית המין והסחר בנשים ידועה כאחת מהרווחיות בעולם, אבל זה לא מפריע למי שמתפרנס ממנה להתלונן. הכירו את הרמן מולר, בעלים של בית זונות (חוקי לגמרי) באוסטריה, שהחליט לפתוח במחאה על מה שנראה לו שהם תשלומי מס לא הוגנים שהוא נדרש לשלם. הדרך שלו להלחם במס הכנסה היא - להעניק בחינם כניסה, אלכוהול ואת גופן של הנשים אותן הוא מעסיק.

"אנחנו לא משלמים יותר מסים. ולכן החל מעכשיו אנחנו מציעים לכם: כניסה חינם! שתייה חינם! סקס בחינם!", זה מה שנכתב באתר האינטרנט של בית הבושת "פאשה", שנמצא בזלצבורג. לפי סוכנות הידיעות רויטרס, אישה שענתה לטלפון במקום הבטיחה כי לא מדובר במתיחה, או בהונאה אלא בהצעה אמיתית לגמרי.

בעיתון המקומי Oesterreich אף פורסמה תמונה של עשרות גברים שנהרו למקום ועמדו בתור ברחוב, בכדי לנצל את ההטבה. מאז שהוכרז המבצע לקיץ, בהנהלת המקום מדווחים על עומס קיצוני וטוענים כי הם נאלצים לדחות מאות לקוחות ביום ולשלוח אותם הביתה מאוכזבים בשל עומס יתר.

גברים עומדים בתור מחוץ לבית בושת שמציע סקס בחינם. Oesterreich, צילום מסך
גברים עמודים בתור מחוץ לבית הזונות. "אנחנו פה בשביל האלכוהול. אה, יש גם סקס בחינם?"/צילום מסך, Oesterreich

מולר, שקורא לעצמו "מלך החלונות האדומים של זלצבורג" ומפעיל ארבעה בתי בושת נוספים בגרמניה ואוסטריה, התלונן לא פעם בראיונות שהעניק לתקשורת על מה שהוא קורא לו "תשלומי מס ענישה". לדבריו, בעשור האחרון הוא שילם כמעט 5 מיליון אירו במסים על בית הבושת בזלצבורג בלבד. הוא אמר כי נקט בצעד הזה כיוון שנמאס לא להיות "הסרסור של רשות המסים".

עוד באותו נושא

דרושים: מבקרי איכות לבתי זונות בגרמניה

לכתבה המלאה
הרמן מולר, הבעלים של בית הבושת "פאשה", ואחת מהעובדות. REUTERS/Leonhard Foeger, רויטרס
"מלך החלונות האדומים של זלצבורג" ועובדת במקום/רויטרס, REUTERS/Leonhard Foeger

מולר מבטיח כי במהלך הקיץ הקרוב בו ירוץ המבצע הוא ישלם לעובדות אצלו שכר לפי שעה מכיסו הפרטי ולדבריו הן ירוויחו עד 10,000 אירו בחודש. הוא סיפר שלמרות שהמבצע העניק לו פרסום רב, הוא יכול לעמוד בו כלכלית רק במשך שמונה שבועות. על פי ה"דיילי מייל", הוא הכחיש האשמות כי הוא מעלים מסים או מעורב בסחר בלתי חוקי בנשים וטען כי העסק שלו מנוהל על פי החוק.

הזנות הינה חוקית באוסטריה והמעורבים בה משלמים מסים למדינה ומחוייבים לעמוד בתקנות שונות. למרות זאת, מרבית הנשים שעובדות בתעשיית המין במדינה הן מהגרות ממדינות הבלקן, מדינות ברה"מ לשעבר וניגריה - מה שמעלה את החשד כי חלקן הן אכן קורבנות של סחר בבני אדם. על פי הפרסומים במדינה, ישנן באוסטריה בין 3,500 ל- 6,000 נשים שעוסקות בזנות והן משרתות כ-15,000 לקוחות מדי יום. בנוסף, על פי נתונים רשמיים של המדינה, כרבע מהנשים שנעצרות בשל זנות לא חוקית הן נשאיות של מגוון מחלות מין מדבקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully