וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 5 דקר את אחיו בן ה-4 בגלל ריב על אופניים; מצבו קשה

שלומי גבאי

21.6.2015 / 17:10

האח הגדול לקח חפץ חד ודקר את אחיו הקטן בצווארו בעת ששיחקו עם חברים נוספים בפרדס חנה. הילד פונה לבית החולים כשהוא מעורפל הכרה. "ראו את הילד הפצוע על הכביש ומסביבו ילדים בוכים"

אמבולנס מפנה פעוט שטבע בבריכה בחולון, נובמבר 2014. ראובן קסטרו
הילד פונה לבית החולים הלל יפה בחדרה/ראובן קסטרו

ילד בן ארבע נפצע היום (ראשון) באורח קשה לאחר שאחיו בן החמש דקר אותו עם חפץ חד בזמן ששיחקו עם ילדים נוספים בפרדס חנה. מחקירה ראשונית עולה כי הרקע למריבה הוא שימוש באופניים. לטענת המשטרה, בשלב מסוים לקח האח בן החמש חפץ חד שהיה בקרבת מקום, ודקר באמצעותו את אחיו הקטן. חובשים ופרמדיקים של מד"א פינו אותו למרכז הרפואי הלל יפה שבחדרה כשהוא סובל מפצעי דקירה בצווארו והוא מעורפל הכרה. המשטרה חוקרת את נסיבות המקרה.

פרמדיקית מד"א, דרי נחמיאס, שהעניקה טיפול רפואי לילד הפצוע, סיפרה: "במקום הייתה המולה, על הכביש שכב ילד כבן חמש מעורפל הכרה עם פצע מדמם בפלג גופו העליון. אזרחים שהיו במקום סיפרו לנו שילדים קראו לעזרה וכשהם הגיעו הם ראו את הילד הפצוע על הכביש ומסביבו ילדים בוכים. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח שכלל עצירת דימום, חבישה ונוזלים ופינינו אותו במצב בינוני לבית החולים הלל יפה".

עם פינויו לבית החולים הוא טופל בחדר הטראומה, ולאחר ייצוב מצבו הועבר להשגחה ביחידה לטיפול נמרץ כללי. "מצבו מוגדר כעת קשה אך יציב", אמר ד"ר עופר גלילי, מנהל היחידה לכירורגיית כלי דם בבית החולים.

עוד בוואלה!NEWS:
אלפים מפגינים מחוץ לכנסיית "הלחם והדגים": "תהיה אינתיפאדה"
חמאס בירך על הפיגוע בירושלים: "יכולים לפגוע בכיבוש בכל מקום"
בשל זעם הכתבים הזרים: משרד החוץ הסיר סרטון מלגלג מהרשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully